Nå er jeg lei av at alt flyter overalt Så håper noen har noen gode tips til meg
På stua har vi en veggseksjon som jeg klør etter å få ut... I den har vi da alt fra vinglass, dessertskåler, spisebrikker, diverse ladere samt en "kontorskuff" til hver... Glassene er ikke noe problem, for vi har et vitrineskap vi skal sette de i. Problemet er laderne og disse kontorskuffene (som består av alt fra helsekortene til ungene, til regninger, til fødselsdagskort). noen tips til en smart plass å legge de? Har ingen ledige skuffer på kjøkkenet heller. Sånne plastesker blir vel kanskje litt for uorgansiert? Og hvor i alle dager pleier folk å oppbevare regniner og diverse andre papirer? Vi har et kontor med et databord, men databordet skal vi flytte inn på lekerommet og pcen skal brukes til spillpc (da den ikke egner seg til noe annet). Kontoret skal vel ryddes mest mulig, tror jeg.
Ellers trenger jeg et lurt tips til oppbevaring av fotosaker (alt som har med å sette inn bilder i album, samt oppbevaring av gamle bilder som ikke er satt inn i album, eks bilder det har blitt bestilt flere kopier av).
Sosiale Bokmerker