+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8

Diskusjon: barnesko til 1 åring

  1. #1

    barnesko til 1 åring

    hvordan str er mest vanlig at en 1 åring jente bruker?

    Jeg har fått gratis viking Gore tex sko i str 21. Jenta mi går ikke enda (9.5mnd), men når hun er 1 år så regner jeg med at hun går...

    Jeg lurer bare på om jeg skulle byttet dem til str 22? Vi har fått dem gratis fra butikker pga en erstatningssak- så vi må ta skoene nå og kan ikke få tilgodelapp. Hva viller dere valgt av str?

    Noen som har kjentskap til disse rosa vinter skoene med bårrelås?

    08 10

  2.  
  3. #2
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Olasmamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2002
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    931

    Sv: barnesko til 1 åring

    Det er ikke lett å vite hvilken str hun kommer til å bruke om noen mnd. Men du kan jo prøve måle føttene hennes nå, så kan jeg prøve å finne ut hvilken str hun er nå. Jenta mi er lang og har lange føtter. Hun startet på str 20 da hun var 12 mnd. 14 mnd gammel måtte hun ha 22. Nå bruker hun 23/24 og er 18 mnd gammel. Når hun var like gammel som jenta di, brukte hun Tinyzone myke skinntøfler i str 17/18.
    Stolt mamma til Ola Mathias 02, Hanna Isabel 08.04.08 og Eva Otilie 09.08.10

  4. #3

    Sv: barnesko til 1 åring

    Det er vell egentlig umulig å si.
    Har forstått det sånn at det kan variere veldig mye.

    Snuppa mi brukte str 22 når hun var ca 11 mnd.
    Nå er hun 14 mnd og bruker str 23 i vintersko.

  5. #4

    Sv: barnesko til 1 åring

    ja det er nok litt vanskelig Jeg har målt foten til 12 cm nå...

    Jeg trur jeg skal prøve å få byttet skoene til en dress og heller kjøpe sko når hun begynner å gå.... Selv om vi fikk disse skoene så må det jo gå ann å bytte til noe annet og evt betale imellom
    Skal se hva jeg får til

    takk for svar

    08 10

  6. #5

    Sv: barnesko til 1 åring

    Sitat Opprinnelig postet av bamsemums81 Vis post
    Jeg trur jeg skal prøve å få byttet skoene til en dress og heller kjøpe sko når hun begynner å gå....
    Lurt

    Før hun går, kan du jo bruke slike Reima-lobber eller stonz eller hva det heter.

    Får du ikke byttet i dress, kan du jo alltids bytte til en skostørrelse som det er garantert at hun går. Feks str. 24 eller 25 eller noe sånt?

    Her har det blitt sånn at skoene blir brukt fra høsten til våren, men det går jo like mye an å bruke skoene på våren OG på høsten. Og så bytte sko hvert år i den syklusen
    silkepels



  7. #6

    Sv: barnesko til 1 åring

    Sitat Opprinnelig postet av silkepels Vis post
    Lurt

    Før hun går, kan du jo bruke slike Reima-lobber eller stonz eller hva det heter.

    Får du ikke byttet i dress, kan du jo alltids bytte til en skostørrelse som det er garantert at hun går. Feks str. 24 eller 25 eller noe sånt?

    Her har det blitt sånn at skoene blir brukt fra høsten til våren, men det går jo like mye an å bruke skoene på våren OG på høsten. Og så bytte sko hvert år i den syklusen
    Fikk byttet skoene og betalte litt imellom til en skogstad vinterdress med uttagbar for i Hun sa at den var kommet bra ut i testen- så håper det!
    Den ble uansett veldig billig for oss

    Vi har Stonz og vi er veldig fornøyde med det nå

    08 10

  8. #7
    Minas mamma
    Gjest

    Sv: barnesko til 1 åring

    jeg likte kjempe mye trumpette sko, det kan du kjøpe billig på http://www.oki-doky.no

  9. #8
    yousocrates
    Gjest

    Sv: barnesko til 1 åring

    høres bra ut for meg

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine