+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 8 av 8

Diskusjon: privaten

wims
    Gjest

mumle privaten

åh, jeg blir helt sprø av å ikke finne frem! det skal sies at jeg ikke at hatt tid til å gjøre meg kjent i det nye grensesnittet, men det er da pokker så lite intuitivt (særlig for et tåkelagt ammehode...).

kan noen gi meg en link rett inn, ett eller annet som jeg kan legge på skrivebordet så slipper jeg å bli gal hver gang?

tusen takk

2.  

Snusi
    Gjest

Sv: privaten

Jeg kommer ikke inn der jeg heller, men jeg er kanskje ikke godkjent som medlem enda?
    Jeg er enig med dere som mener det er litt uovesiktlig her inne nå. Har laget meg signatur, men den synes ikke i innleggene mine - bare i kontrollpanelet Jaja, det er uvant og skummelt med alt som er nytt - vi blir vel vant til det

Redigert for å si: Nå dukket signaturen min opp gitt - signaturvisning må ha vært et av problemene de har fikset på i nedetiden etter oppdateringen

SigurdsMamma
    Gjest

Et lite tips om du har problemer med å se innstillinger i kontrollpanel, eller påloggingsboksen øverst til høyre:
    Oppgrader til IE 8 evt. bruk Mozilla Firefox (http://www.mozilla.com/nb-NO/)

Det løser noen av problemene, men det er desverre enda tungvindt å finne frem

wims
    Gjest

aren't you a doll!

Sebbe
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Snusi Vis post
    Jeg kommer ikke inn der jeg heller, men jeg er kanskje ikke godkjent som medlem enda?
    Jeg er enig med dere som mener det er litt uovesiktlig her inne nå. Har laget meg signatur, men den synes ikke i innleggene mine - bare i kontrollpanelet Jaja, det er uvant og skummelt med alt som er nytt - vi blir vel vant til det

Redigert for å si: Nå dukket signaturen min opp gitt - signaturvisning må ha vært et av problemene de har fikset på i nedetiden etter oppdateringen
    Jeg kommer ikke heller inn, men forstod det som at Tjorven ikke har tilgang til data... Er jo litt dødt her inne på åpne desember-forumet.

Veteranmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Gri sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Sted
    Ås
    Meldinger
    4,537

Hadde kanskje vore fint om nokon andre enn Tjorven kunne godkjenne. Viss ikkje noko veit at ho snart er tilbake da. Vi savner jo Tjorven og vi savner alle som ikkje har fått tilgang! Har vi nokon moderator i klubben?
    Gri er den heldige mamma til:
    Oda (2003)
    Hanna (2006)
    Elias (2009)

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    minsten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    over to broer...
    Meldinger
    1,902

Jeg skal ta kontakt med en modde og få ordnet tilgang til de som har søkt. tjorven har ikke fått tilbake pc'en fra reperasjon enda...
    Storebror aug-07 (39+4) og lillebror nov-09 (35+4)

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine