+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 20 av 20

Diskusjon: Presentasjon tråd for 2007

  1. #1
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    frk.X. sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Meldinger
    4,587

    Presentasjon tråd for 2007


  2.  
  3. #2
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    frk.X. sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Meldinger
    4,587

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Eg er mamman til lille G født 1 februar 07, gikk "noen"(9 grusome overtidsdager) dager over termin og derfor har eg hengt med januar damene.
    I tillegg har me (er godt gift med pappan deires) storesøster født sept 01 og storebror født februar 04 også venter me prikken over i'en nå, i april/ mai.
    Termin er 28 april.
    Eg begynte på barsels og barnepleier utdanning i høst, men det har eg måtte satt på vent ei liten stund da eg synes det blei alt for masse for meg aleine, nygravid og 3 små barn og skulearbeid,det funka dårlig. (mannen kjører lastebil derfor blir eg aleine midt i ukene)
    Men det positive er at eg blei veldig godt likt oppe på føden og jobber derfor som tilkallingsvakt der
    Ellers har eg alt for mange hobbyer, eg scrapper, syr, fotograferer, leser....
    Skulle så gjerne hatt fleire timer i døgnet
    Ønsker alle ein fin 17 mai!

  4. #3
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Ja hva er det å si om meg?
    Jeg var medlem i april 07 siden Elias kom til verden 22.april.
    En herlig gjeng ble godt kjent med hverandre der inne og jeg håper de vil fortsette med det.

    Jeg er da Slafsemusa, mamma til tre små herligheter, to gutter og ei jente.
    O september -03
    E april -07
    A april -08

    Jeg er 26 år og bor på sørlandet, flyttet inn i nybygget hus i juli og giftet meg i august med pappan til herlighetene.
    Et hektisk år men kommer seg nå.

    Eldste går på skole og de to små er i bhg tre dager i uka da jeg er på jobb.
    Jeg jobber i butikk, vært der i mange år og blir der noen år til før jeg starter drømmen min. Jeg ønsker å bli jordmor og tenker ofte på dette. Men jeg føler jeg må være hjemme litt med de små først.
    Sist endret av Tidl. bruker; 04-01-2010 kl 14:14

  5. #4

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Mitt 2007barn er født 6.mars. Hun ble født dagen før termin.
    Har også en jente født nov 05, så det er bare 15mnd mellom dem.

    Selv går jeg på skole akkurat nå, tar fag til generell studiekompetanse.
    Dette året tar jeg bare norsk. 11 timer norsk i uken er ufattelig slitsomt. Begynte med flere fag, men måtte droppe de andre siden norsken krevde så mye.
    Skal bli veldig godt å bli ferdig!
    Storesøster 05 - Lillesøster 07 - Lillebror 25.03.11


  6. #5
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *Linn* sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    354

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Eg har to barn, eldstemann er 5 1/2 år (snart skulegut) og minste snupp bli 3 år no i februar.

    Eg går også på skule akkurat no, som Lykketrollet tar eg generell studiekompetanse. Eg tok norsk for, tja ... 9 år sida (huff no bli eg gammal ), så heldigvis er eg ferdig med det, men eg tar resten av faga.
    Så eg håpar eg er ferdig til våren, å kan begynne på det eg verkeleg har lyst til. Førskulelærar.
    Men det er eit hektisk år, er mykje aleine med dei to små, siden samboeren jobber borte. Men d går
    Sist endret av *Linn*; 05-01-2010 kl 15:15

  7. #6
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    *star* sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    starter på nytt
    Meldinger
    7,707

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Heisan

    Jeg har hengt i januarklubben siden lillebror er født 19.januar, 5 dager på overtid og holdt jaggu meg på å snyte pappan for enda en fødsel Har også en febbisgutt født i 2005 som kom noe "ubestilt" og veldig overraskende på termindagen mens pappan var i USA.
    Gutta koser seg i barnehagen på samme avdeling mens jeg ufrivillig går hjemme. Dvs har en butikkjobb, men jobber svært lite. Er på jakt etter en 8-16 jobb siden sambo jobber turnus og jeg må hente gutta i barnehagen.
    Dette året blir travelt for oss. Vi gifter oss i juni og på slutten av året overtar vi huset til svigermor. Har planer om å pusse opp kjelleren før den tid siden svigermor ikke bruker den. Leier heldigvis nå, så slipper å måtte stresse med å selge hus i tillegg.
    Alene med skravlebøtta febbis 2005 og akrobaten januar 2007






  8. #7
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Miwana sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    1,524

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Jeg er mammaen til Solstråla fødd 19.april 07, to dager før min termin, ti dager før UL termin.
    Hun er som navnet sier en solstråle, og er sistemann her i heimen, hun har to storesøsken, Sjørøveren på 7 1/2 år og Skjora på 6 år.
    Jeg er 35 år, er gift med Miwanamannen og vi bor på Vestlandet. De to store er skolebarn, og Solstråla går 50% i barnehage, jeg er sykepleier og jobber 50% natt på en med. avd. Trives veldig godt med det
    Kjekt å bli kjent med nye 07 mammaer, har tilhørt de samme flotte aprildamene som Slafsa
    Miwana, Sjørøveren 02, Skjora 03 og Solstråla 07
    Enjoy the little things in life...
    for one day you`ll look back and realize they were the big things


  9. #8
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lijander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,316
    Blogginnlegg
    1

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Hei. Jeg er da lijander, og er fra sørlandet.
    Her bor jeg i ett lite hvitt hus, sammen med min kjære og våre to barn (TurboTrollet som er nettopp fylt tre år og Duracel som er 1,5 år. )
    Jobber på ei pizzasjappe, og trives stort sett med det. Jobber to dager i uka, og annenhver helg.
    Ellers er jeg glad i å ta bilder, masse bilder. Og så leke meg litt i photoshop etterpå. Men ikke ofte jeg finner tiden til det. Ellers synes jeg det er gøy å strikke litt, henge her på nm, være med venner og slike ting. Er nokså sosial av meg, og er avhengig av å iallfall få presset ut x antall ord hver dag

    Koselig at vi nå er flere. Gleder meg til å bli kjent med dere alle
    Av mirakler får man grå hår
    Turbotrollet (07)
    Duracel (08)
    Nå vet vi hva kjærlighet er

  10. #9
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Lenemor sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Helgeland
    Meldinger
    2,697

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Heisann. Må skrive litt her jeg også.
    Jeg er mamma til Oliver som er april 07 gutt. Han er minst av tre gutter, brødrene er 11 og 8 år. Giftet meg med mannen i juli 2007, Oliver ble døpt samme dag. Jeg har til nå jobbet på legekontor, som helsesekretær, men er litt usikker på om jeg kommer til å fortsette med det. Jeg skal begynne på sykepleien (nettbasert) nå i uke 3, og regner med det blir litt jobb med det. I tillegg har vi et passe stort gårsdbruk, overtatt fra mine foreldre. Har store planer om påbygg av huset til våren, så mye tid går til planlegging, surfing på boligblogger osv. Har sånn smått begynt med scrapping det siste året, og strikker og syr litt innimellom.
    Har holdt til i april 07 sammen med Slafsemusa, Miwana og mange andre trivelige damer, og synes å kjenne igjen en del av dere andre fra forumet generelt. Blir morsomt å skravle mer med dere fremover!!
    Mamma til
    okt-98, nov-01 april-07
    og feb-12
    .

  11. #10
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    nalim sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Nord-Norge
    Meldinger
    1,691

    Sv: Presentasjon tråd for 2007


    Jeg er Nalim og mitt 07 barn er tuppehøna som er født 23 januar.
    I tillegg har vi storebror som er født juni 02 og lykkepillen som kom i januar 09,ja også venter vi på punktumet som er ventet i august 2010.
    Bor sammen med gubben nordaførr i landet,er hjemmeværende og fortsetter nok med det en stund
    Storebror 30.06 2002
    Tuppehøna 23.01 2007
    Lykkepillen 25.01 2009
    Punktumet 22.08 2010
    Lillebror 05.07 2013

  12. #11
    Æresmedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    emin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2001
    Sted
    Harstad, Troms
    Meldinger
    10,659

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Jeg er mamma til Lillebror, som ble født 11.juli 2007. Har også Storesøster som ble født i november-01, og venter nå Lillingen med termin 22.april. Jeg er 28 år, gift og bor i Troms. Til daglig jobber jeg som sykepleier på et sykehjem.
    emin og ungene Storesøster nov-2001 Lillebror juli-2007 Minstemor april-2010

  13. #12
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Serafin sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Meldinger
    1,672

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Hei!

    Jeg er mammaen til Bølla som er født juni-07 og lillesøster/snuppa som er født oktober-09.

    Bølla kom etter mange, mange års slit og mange turer til DK. Vi hadde egneltig gitt opp da han lurte seg inn i livet vårt, på det aller siste forsøket vi hadde for å bli gravide. Han ble født med hastesnitt etter noen slitsomme døgn, og gråt de 6-7 første mnd.
    Etter det har han vært vært blid som en sol.
    Han har gått hjemme med meg frem til august i år, nå er han 100% i barnehage, og han digger det.

    Snuppa kom på første forsøk, men måtte også hentes ut ved hjelp av KS. (Tjukka i hue, de derre ungene mine. )

    Begge har to mammaer og ikke noen far.

    Jeg er utdannet hjelpepleier, men skal omskoleres etterhvert. Gudene vet til hva...

  14. #13
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rhiina sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    2,848

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Jeg er to barns mamma til mine to gutter.
    Lillebror som hører til denne klubben, er født i mars 13 dager over termin!
    Hadde ingen hastverk den fyren, noe som han forsovet ikke har den dag i dag heller.

    Storebror er født i feb 05.
    Jeg er født i 84, forlovet med min , eier vår leilighet og trives godt her i bartebyen.
    Jeg ble ferdig utdannet som hjelpepleier våren 09 og jobber nå på sykehuset.
    februar 05 ~ mars 07 ~ Frøkena 2 juni 2011

  15. #14

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Jeg har to sønner, 2007-modellen er født 26. mars, dagen etter termin
    Storebror er ti år eldre.

    Jeg jobber som daglig leder i 80% stilling, noe som fort blir litt for lite i forhold til arbeidsmengden.
    Minsten storkoser seg i barnehagen men mannen min og jeg er på jobb.
    På fritiden prioriterer vi familien, hus og reise.

  16. #15
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    vekt84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Sted
    Vestlandet
    Meldinger
    51

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Eg har 2 jenter, Storesøster født 10 April-14 dager over termin, derfor var eg i marsklubben. Lillesøster er født 06 april, 6 dager over, då og var eg i mars-klubben.- Lærte ikkje av første gang at eg burde melde meg inn i april-klubben med ein gong
    Er samboer, men me skal gifte oss til sommaren. Er utdanna sjukepleiar og jobber i heimesjukepleien i nabobygda.. Skal begynne igjen i slutten av mars etter mammapermisjon..
    T APRIL 2007
    T APRIL 2009


  17. #16
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    1,700

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Hei!
    Jeg har to gutter eldstemann er født i juli 05, mens 07-barnet mitt er født i mars Jeg stortrives med mammatilværelsen, og vi har så smått begynt å tenke på nr.3 nå... Blir nok prøving til sommeren..
    Ser at vi er flere sykepleiere her Jeg jobber som mellomleder, stortrives med det. Har lyst til å ta master i helsefag, men det får bli etter nr.3.. på fritiden liker min mann og jeg friluftsliv. Ut i heia eller på sjøen Jeg er også veldig glad i litteratur.
    Klem fra Sofie og 0507: feb 11

  18. #17

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Oj, denne har gått meg hus forbi

    Mamma til 2 gutter.
    En VinterPrins (des04)
    Og 2007 barnet, som er VårPrinsen min.

    Ble alene i sommer, men fant lykken på ny med den beste reservepappan noensinne :.hjerter:
    Stortrives og gleder oss til en lillebror eller lillesøster flytter inn i magen om ikke så alt for lenge
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  19. #18

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Oj, denne har gått meg hus forbi

    Mamma til 2 gutter.
    En VinterPrins (des04)
    Og 2007 barnet, som er VårPrinsen min.

    Ble alene i sommer, men fant lykken på ny med den beste reservepappan noensinne :.hjerter:
    Stortrives og gleder oss til en lillebror eller lillesøster flytter inn i magen om ikke så alt for lenge
    VinterPrinsen 2004, VårPrinsen 2007 & LitjPrinsessa født 22.2.11

  20. #19
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Givenchy sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    811

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Jeg har en gutt født i april 2007 og ei jente født i 2005. Vi har akkurat flyttet til østlandet etter å ha bodd i nord-norge i mange år (er opprinnelig fra vestlandet).
    Er gift med min beste venn, og jobber som revisor. Barna går i barnehage, minstemann har akkurat begynt på samme avdeling som storesøster.
    _________________________________
    Givenchy
    juli 2005
    april 2007

  21. #20
    Veteranmedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    VeroTrollet sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Meldinger
    3,835

    Sv: Presentasjon tråd for 2007

    Har ikke fått med meg at vi har blitt slått sammen
    Men her er jeg
    Er mamma til tre nydelige jenter. Ei født i juli 2005, ei født i juni 2007 og ei i februar 2010. Er nå hjemme i perm med ho minste, de to andre går i barnehagen. Til vanlig jobber jeg med personal og lønn.

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine