Her har det blitt mer og mer "cirka"-skribling, sånn etter husken.
De to siste tennnene er ikke ført inn.
Når satt hun? Når begynte hu nreise seg?
Når spiste hun hva?
Aner ikke..![]()
Her har det blitt mer og mer "cirka"-skribling, sånn etter husken.
De to siste tennnene er ikke ført inn.
Når satt hun? Når begynte hu nreise seg?
Når spiste hun hva?
Aner ikke..![]()
09 og
11!
Uff nei det har sklidd helt ut. Må prøve å ta en økt til helgen.. Har ikke laget ferdig baby albumet jeg begynte på en gang. Hehe det eneste jeg har limt inn er UL bildene. Så kom lille sol og alt tok slutt.
Prinsesse født 07.09-09
Har vært ganske flink, men de siste månedene er alt nedskrevet på post-it lapper
Og av erfaring blir det maaaange slike lapper og de er slett ikke så lette å sortere og finne ut av etter 3-4 årJeg har nemlig også erfart at man er ganske flink det første året, men derettet går det trått. Så nå har jeg visst 3 uferdige album, og ingen av dem er gjort stort i etter 1 års dagen. Eldste er 7 nå.. HJELP, tror jeg vet hva jeg skal drive med på mørke kvelder denne høsten
![]()
Tigerjenta, M 02, M 04 & Martinius 09.09.09
Jepp,det meste ført inn,8 tenner er notert med dato og greier
Var faktisk verre på det med nr.2,mens med førstemann noterte jeg "alt" til han var skolegutt nesten
Har også digitalscrappet maaange bilder av minstemann,fra da han snudde seg rundt,første gang med grøt,sin første tann,reiste seg opp,sitter på potten osv...
Synes jeg har vært flink altså![]()
Mamma til tre og tøybleiemamma siden september.09
Babybok? Hva var det igjen?![]()
Huff, jeg skjemmes. Har ikke skrevet ned noe, jo. Skjerpings!
Hihihi! Godt det er flere som glemmer seg!
Idag mens hun var i barnehagetilvenning, skrev jeg masse.
Nå har det jo skjedd så masse, og skjer masse hver dag!
Ligger ikke så dårlig an som jeg trodde, står jo litt fra nå og da.
Men litt ca-datoer blir det.
Fot - og handavtrykk fikk vi aldri tatt.
![]()
09 og
11!
Har sett i babyboken. Var ikke såååå mye som manglet. Noen datoer blir litt ca. Men men. Fikk limt inn den første tegningen hun tegnet her en dag hun var på jobben min. Hehe. Tror ikke hun vet at hun tegnet. Men det kom noe farge på arket. Hehe. Sååå flink. Vi har fot og håndavtrykk med to mnd mellom.
Prinsesse født 07.09-09
Jeg bruker minbabybok.com å gjøre baby bok på nettet i stedet for å skrive for hånd. Så jeg får ingen tomme sider, men bare de jeg vil ha i boken.
Sosiale Bokmerker