Lager en hobbytråd også jeg siden vi er flere som pusler med ulike hobbyer.![]()
Lager en hobbytråd også jeg siden vi er flere som pusler med ulike hobbyer.![]()
JULI 2007 &
JUNI 2010
Litt av det siste jeg har syslet med når jeg har hatt en ledig stund:
![]()
JULI 2007 &
JUNI 2010
Du er jo så flink![]()
Den vakreste jenta i verden kom 20. juli
Masse fint Mavia! Jeg har enda ikke klart å gjøre noe hobbygreier etter at Knøttet ble født. Håper jeg får tid til det snart![]()
Du er sykt flink Mavia!Blir så imponert jeg.
Digga forresten buksa med apene.
04.01.07
![]()
17.07.10
Så søte dere er.![]()
JULI 2007 &
JUNI 2010
Kjempefine klær, Mavia!
Jeg holder fremdeles på med strikkejakke til meg selv. Ble en liten pause pga fødsel og varme(ikke ideelt når man strikker tykk ull).
Enda flere smekker lit gulpegutten min.
![]()
JULI 2007 &
JUNI 2010
Litt mer fra meg:
Nå må dere andre også legge ut bilder slik at dette ikke blir Mavias bildetråd....![]()
JULI 2007 &
JUNI 2010
Kjempefint Mavia! Jeg har ikke fått gjort noe hobbygrier etter at Knøttet ble født. Men nå kribler det skikkelig i fingrene. Og når jeg får til noe skal jeg legge inn bilde. Tror jeg må finne noe enkelt å strikke på rundpinne. Knøttet er så glad i kroppskontakt så jeg må nok ha henne i sjalet mens jeg strikker![]()
Tusen takk for koselige ord jenter.
Grunnen til at jeg i det hhele tatt får tid til å sy er vel at jeg har et eget syrom slik at jeg ikke trenger å pakke noe ut for å sy eller å rydde opp hvis han våkner. Så da kan jeg jo bare sy litt nå og da innimellom når jeg har tid.
Laget nye høstluer til storesnuppa i dag og hun ble veldig fornøyd siden de var ROSA!
![]()
JULI 2007 &
JUNI 2010
Kjempefine!Skjønner godt hun ble fornøyd med de!
Seriøst, du skulle ha startet med utsalg, startet en nettbutikk eller noe. Jeg hadde glatt kjøpt masse klær av deg!![]()
04.01.07
![]()
17.07.10
Jeg også! + at jeg har lyst til å ta et sykurs![]()
Jeg har ikke tatt noe kurs. Bare å sette i gang det. Anbefaler å melde deg inn på Sykroken og ellers tråle nettet for inspirasjon og gratis oppskrifter.![]()
JULI 2007 &
JUNI 2010
Kule luer![]()
Den vakreste jenta i verden kom 20. juli
Sosiale Bokmerker