Opplever dere fortsatt at babyen "henger i puppen" før leggetid? Og opplever dere fortsatt økedøgn?
Opplever dere fortsatt at babyen "henger i puppen" før leggetid? Og opplever dere fortsatt økedøgn?
- Mamma til en litenfra Sri Lanka født sept. 08
- 6. ICSI = Lillebror30. juni 2010
Ja, jeg opplever det. Men det er vanlig når man fullammer en på 4-5 måneder.
Mirimor og Miriungene - oktober 2004, november 2006 og august 2010
Jeg fullammer, men føler ikke hun henger i meg om kvelden.
Synes heller det er blitt mindre og mindre pupp jeg på dag/ kveld, men natten er noe helt annet da for da sover hun med puppen i munnen :akk:
Eline kom 24November 2008, 2830g og 50cm lang
Cathrine kom 16.Juli 2010, 3190g og 50cm lang
26/06-2009
Økedøgn har vart i ukesvis her... Føler han henger konstant på puppen.
Men han er ikke så interessert i noe annet heller, han får nok mat gjennom ammingen.
Vil ikke ha mme eller grøt og legger fint på seg![]()
Så får vel bare amme i vei da![]()
Sommerbarna mine![]()
Mia - juni 05![]()
Odin - juli 10![]()
Eline kom 24November 2008, 2830g og 50cm lang
Cathrine kom 16.Juli 2010, 3190g og 50cm lang
26/06-2009
Å dette ville jeg høre litt om ja. Her er det legging rundt 19.30- og da må begge til, og da har hun stort satt også hatt rundt 18.00, så føler det er litt mer amming på kvelden ja, i tillegg til at den nok er litt kos. Men hun tømmer meg fullstendig føler jeg, vet jeg har prøvd å pumpe meg etter kveldamming, og klarte knapt få ut 10 ml. Hun våkner ca 24.00, 01.00 til pupp og sover videre til 03.00- 04.00 til pupp og så videre igjen til 06.00- 07.00 for ny pupp, og så slumrer vi til vi står opp.
Hun spiser mye om dagen da, går 2-3 timer mellom, og det har det vel alltid gjort. Hørte om ei som har ei jente noen dager ungre en minsta, og hun ammet hver tredje time helt fra starten. Ammet vel selv, hver time til hver annen time i starten
Mamma til Synniva mars04, Vilde des07
og Hermine juli10
Signerer denne jeg- her er det forholdsvis lite amming om dagen - går gjerne tre timer mellom og da spiser hun i maks fem minutter, mens om natta bare ligger hun i senga hos oss, og så bare flytter jeg henne fra side til side sånn med halvannen times mellomrom![]()
Men hun har straks bikket ni kilo og er godt fornøyd![]()
Sosiale Bokmerker