Er det ingen som har fått pakke ennå????
Er det ingen som har fått pakke ennå????
Missy
Vesla -02
Lillebror -08
Lillemor juli- 10
Nope, og har ikke fått sendt heller
04.01.07 17.07.10
Vi har fått pakke i dag Å for en flott gave, akkurat det vi ønsket oss Tiril er strålende fornøyd med den nye leken og jeg er kjempe glad for den flotte nøstebarn luen som virker kjempe varm og god Tusen tusen takk min hemmlige venn der ute som jeg gjetter på er Bromba
Vetle (f. april-03)
Tiril (f.juli-10)
11.06.11
Jeg har gått gave ble superfornøyd!! Fikk ulltrøye, leke samt en sjokoladekalender til mor, Nam .
Tusen takk min hemmelige venn .
Jeg må snoke litt før jeg gjetter. Hihi
Her er bilde:
Lillegull kom 25.April 2010 (31+2)
(Jeg er Ms*Lucky på SM)
Jeg må bare si til min gavevenn at jeg hadde store planer om å få mye ut av de 200 kronene, men jeg hadde ikke med meg en veldig shoppetålmodig frøken den dagen Så jeg gjorde meg ferdig i en fei. Men håper likevel den faller i smak
Mini Tee august 2010
Jeg har fått pakke!
En kjempefin heldress fra H.J.O.R.T.H. Copenhagen til I. (ble veldig godkjent av hjortejegeren sambo ) og en lypsyl og marsipangris til mor!
Utifra hintet (jente født samme dag som I.) så er det nok Suddenly som er min hemmelige venn!
Tusen takk - gaven falt virkelig i smak!
Vi har også fått gave
2 bodyer og en pysj
Tusen takk til vår hemmeligvenn som egentlig ikke er så hemmelig
Bilder ligger inne på det nye forumet pga gaven er tatt sammen med den heldige eier
Eline kom 24November 2008, 2830g og 50cm langCathrine kom 16.Juli 2010, 3190g og 50cm lang26/06-2009
Vi fikk julevenn pakke i går! Barbapappa klær Midt i blinken for en liten Barbapappa fan! (vet ikke helt om det er mor eller datter som er den største fanen men... ) Bilde er for stort til å laste opp fikk jeg beskjed om, men det ligger på det andre forumet.
Pakken var fra Lille C. Og jeg la merke til at avsenderen var fra Kristiansund, så da må jeg gjette på at det er 10na og Cathrine som er de hemmelige nissene
Tusen takk!!
Mini Tee august 2010
Jeg har også fått gave uten kort men det trengtes heller ikke, da pakken kom fra usa... en nydelig heldress og en wood toy krokodille..
Tusen takk til min hemmelige venn!
For verden er dere bare 3 i mengden, men for meg er dere hele verden.
Sosiale Bokmerker