+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 17 av 17

Diskusjon: Er det noen her?

  1. #1
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    heart86 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Stokke
    Meldinger
    155

    Er det noen her?

    Er det noen gang noen innom her lenger eller?

    eller er det helt dødt nå?








  2.  
  3. #2
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Er det noen her?

    Kikker innom innimellom, men legger igjen få spor...

  4. #3
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lali sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    597

    Sv: Er det noen her?

    Jeg er her! ...men begynner å bli lei av det siden det er så dødt
    Verdens beste Sofie født 21.04.2009

  5. #4
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Linus mamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    915

    Sv: Er det noen her?

    Hei, er innom jeg også innimellom, men det blir jo ikke så ofte iom at det er så stille... Litt kjedelig igrunn! Treffer Surprise! "live" innimellom, så der er jeg rimelig oppdatert, og så følger jeg jo med deg Lali på tryneboka Nå er jeg mest inne på SM på oktoberklubben, og det minner meg om "de gode gamle dager" i aprilklubben på SM, der vi gikk forventningsfulle sammen! Var en koselig tid! Ikke det, er jo supermoro nå også, med en liten sprell som stadig har nye påfunn Synes tiden har gått så fort!! Hvordan går det hos dere heart86, hvordan er livet som tobarnsmamma? Ja, det er jo du også Sjalabais! Gode tips mottas med takk Har jo enda litt tid på meg, er 16 uker nå

  6. #5
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Er det noen her?

    Sitat Opprinnelig postet av Linus mamma Vis post
    Hei, er innom jeg også innimellom, men det blir jo ikke så ofte iom at det er så stille... Litt kjedelig igrunn! Treffer Surprise! "live" innimellom, så der er jeg rimelig oppdatert, og så følger jeg jo med deg Lali på tryneboka Nå er jeg mest inne på SM på oktoberklubben, og det minner meg om "de gode gamle dager" i aprilklubben på SM, der vi gikk forventningsfulle sammen! Var en koselig tid! Ikke det, er jo supermoro nå også, med en liten sprell som stadig har nye påfunn Synes tiden har gått så fort!! Hvordan går det hos dere heart86, hvordan er livet som tobarnsmamma? Ja, det er jo du også Sjalabais! Gode tips mottas med takk Har jo enda litt tid på meg, er 16 uker nå

    Gratulerer med ny baby på vei!

    Tips som tobarnsmamma... Kommer ikke på noen gode akkurat nå, trøtt og sliten konstant pga pollenallergi

    Eller jo! Om du vil amme minstemann, så ha planen klar for storebror før du setter deg til og ammer. Avtal høytlesning av bøker, film å se på, om dere skal synge litt sammen e.l. før amminga, ha alltid tilgjengelig drikke til både deg og storebror og eventuelt litt mat/frukt, telefoner, gulpekluter, bøker, fjernkontroller m.m. i en eske/kurv e.l. rett ved der du pleier å amme

    Minn mannen på at det er like mye hans ansvar å huske på å gi storebror mat, hjelp med ting og tang, sørge for tørre bleier til både store og små, trøste ved uhell m.m. som det er sitt. Du er bare ett menneske og strekker bare så langt. Om du sliter med å få tid til å spise nok, få han til å hjelpe deg med å huske å spise/lage mat til deg. Og BÆRETØY! Har ikke tall på hvor mange middager og turer ut på lekeplass m.m. som har blitt reddet av bæretøy her i huset.

  7. #6

    Sv: Er det noen her?

    Hei! Jeg er bare innom her en sjelden gang. Følger flere av dere på FB og i blogger.

    Grattis med ny kul på magen Linus mamma
    f.14.04.09

  8. #7

    Sv: Er det noen her?

    Jeg er også innom og kikker av og til. Men har ikke skrevet noe her på en god stund. Lettere å skrive når det er mer liv her.

    Alt er bra med oss ihvertfall. I Desember skal 3 bli til 4.
    15.04.2009

  9. #8
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Linus mamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    915

    Sv: Er det noen her?

    Ååå, så koselig å høre cat_85!! Gratulerer!!

  10. #9
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Er det noen her?

    Gratulerer så mye, Cat_85!

  11. #10

    Sv: Er det noen her?

    Hei og hopp!!

    Lenge siden sist! Så koselig å lese de små oppdateringene deres! Gratulerer LinusMamma og Cat med spirer i magen!
    Sjalabais: takk for tips til 2-barnsmødre!

    Jeg har 7 uker igjen til termin som er 4 juli, så er skikkelig god og tykk her jeg vagger rundt! Blir utrolig spennende å bli tobarnsmor! Ellers er 2-åringen vår høyt og lavt og skravler som en foss! utrolig morsom alder!

  12. #11
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Linus mamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    915

    Sv: Er det noen her?

    Har vært på UL i dag, og Linus skal få en lillesøster!

  13. #12
    Juniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Jan 2009
    Meldinger
    40

    Sv: Er det noen her?

    Jeg er også innom her av og til, men har ikke skrevet noe. Som Linus mamma så venter jeg også en liten i oktober. Gratulerer så mye med jenta i magen Linus mamma og til dere andre som også venter småsøsken Her fikk vi ikke vite om det blir jente eller gutt, for babyen var sjenert og hadde navlestrengen mellom beina. Helt umulig å se noe som helst - og jeg som var sååå nyskjerrig Heldigvis får vi flere muligheter da vi skal på mange ultralyder fremover

  14. #13

    Sv: Er det noen her?

    Hei hei

    Er ikke ofte jeg er her inne.... mest på sm nå.... har termin på lørdag Vi vet ikke hva det blir, så det er veldig spennede!!
    Ellers er minien super aktiv bild 2 åring Blir spennede å se hvordan han reagerer på å bli storebror!!

    Gratulerer til alle som venter en liten en

    Håper alle dere andre har det bra!!
    14.04.09

  15. #14
    Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    heart86 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Stokke
    Meldinger
    155

    Sv: Er det noen her?

    Sitat Opprinnelig postet av Linus mamma Vis post
    Har vært på UL i dag, og Linus skal få en lillesøster!

    GRATULERER
    så utrolig stas!!!!!

    håper formen er grei








  16. #15
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Linus mamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    915

    Sv: Er det noen her?

    Takk takk Joda, formen er ok. Merker jo at det er litt tyngre denne gangen iom at man har en liten fra før som krever sitt, men samtidig rekker man ikke hverken tenke på det så mye eller kjenne etter på samme måten som første gangen Lurer på hvordan det går med sts, hun må jo ha født nå? Blir spennende å høre etterhvert!!
    Ellers er det ikke så mye nytt, venter på sommerferien her, og Linus blir flinkere og flinkere til å snakke. Det er så moro! Tiden flyr jo bare! Kikket litt på noen bilder fra da han var 5-6mnd i dag, så vittig å se. Lurer på hvordan lillesøster blir, om hun kommer til å ligne

  17. #16

    Sv: Er det noen her?

    Heisann

    Minien fikk en lillesøster 04.06 Hun var 3910 og 53cm, så en stor jente!! Spiser godt og er like flink å sove som storebroren!! Vi har det veldig bra
    Minien har tatt det veldig fint, passer på når hun gråter at vi går bort til henne og gir henne smokken så ofte han kan. Ikke alltid like happy når jeg må amme, men det går bra.
    Ellers går dagene kjempe fort... Plutselig skal han hentes i barnehagen og ettermiddagen flyr av gårde....

    Linusmamma: kjenner igjen beskrivelsen din av å være gravid andre gang.... Har liksom ikke tid til å kjenne etter...

    Håper dere alle har det bra
    14.04.09

  18. #17
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Er det noen her?

    Sitat Opprinnelig postet av sts Vis post
    Heisann

    Minien fikk en lillesøster 04.06 Hun var 3910 og 53cm, så en stor jente!! Spiser godt og er like flink å sove som storebroren!! Vi har det veldig bra
    Minien har tatt det veldig fint, passer på når hun gråter at vi går bort til henne og gir henne smokken så ofte han kan. Ikke alltid like happy når jeg må amme, men det går bra.
    Ellers går dagene kjempe fort... Plutselig skal han hentes i barnehagen og ettermiddagen flyr av gårde....

    Linusmamma: kjenner igjen beskrivelsen din av å være gravid andre gang.... Har liksom ikke tid til å kjenne etter...

    Håper dere alle har det bra

    Gratulerer så mye med nyfødt i hus!!!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Svar: 12
      Siste melding: 25-09-2009, 00:36
    2. Svar: 3
      Siste melding: 15-01-2007, 22:04
    3. tar dere kvelden noen gang tidligere for å ha noen timer ekstra....
      Av Snurreline i forum Seksualitet og samliv
      Svar: 14
      Siste melding: 06-12-2006, 22:15
    4. Noen med gode råd? En jente med reaksjon etter noen hektiske dager
      Av Fadese i forum Generelt om det å ha barn
      Svar: 12
      Siste melding: 24-06-2004, 23:39
    5. Får ikke tak i noen advokat... Noen som vet om noen i østfold?
      Av Knøtta og knøttemor! i forum Lover, regler og rettigheter
      Svar: 3
      Siste melding: 07-08-2002, 12:06

    Stikkord for denne diskusjonen

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine