Vi reiser til SunGarden Flamingo i sommer. Første sydenturen med barna, så det skal bli spennende.Ettersom dette ikke er noe vi gjør hvert år (for å si det mildt), så har vi bestilt 14 dager. Det aller viktigste for oss er sol og vann.
Men jeg tenker at ettersom vi skal være såpass lenge, kunne det være greit med en utflukt eller to. Husker da gubben og jeg var på Tenerife for 11 år siden, så var vi med på tur til en dyrehage, badeland o.l. Noen som vet om det er noen slike organiserte utflukter her også? Kunne jo bare ha sendt en mail til Ving og hørt, men kanskje noen her som vet?

Ettersom dette ikke er noe vi gjør hvert år (for å si det mildt), så har vi bestilt 14 dager. Det aller viktigste for oss er sol og vann.
Men jeg tenker at ettersom vi skal være såpass lenge, kunne det være greit med en utflukt eller to. Husker da gubben og jeg var på Tenerife for 11 år siden, så var vi med på tur til en dyrehage, badeland o.l. Noen som vet om det er noen slike organiserte utflukter her også? Kunne jo bare ha sendt en mail til Ving og hørt, men kanskje noen her som vet?
Svar med sitat
Mai 2010

Sosiale Bokmerker