Hei! Jeg var litt på nybaktmamma da førstemann (og forsvidt andremann) ble født, og lurte på om jeg skulle joine en barselklubb denne gangen også. Har en liten gutt født 8.juni. Men er det ikke noe liv her på nm/barselklubbene her lenger?
Hei! Jeg var litt på nybaktmamma da førstemann (og forsvidt andremann) ble født, og lurte på om jeg skulle joine en barselklubb denne gangen også. Har en liten gutt født 8.juni. Men er det ikke noe liv her på nm/barselklubbene her lenger?
Mamma til Storesnuppa 04, Lillesnuppa 06 og Lilleprinsen 11
Hei! Det ser ut til at vi har like mange og like gamle barn.
Jeg tror nok at mange av junimødrene sitter fortsatt bundet til ammestolen. I tillegg så er det en del folk som ikke trives med det nye NM-formatet, så de kommer ikke hit. Men det er nok noen av oss her. Det er bare så vanskelig å finne tid til å skrive noe særlig!
joda,vi er en del her,men er nok ikke så tid til data enda
Verdens stolteste mamma til 03 & 07 og 2011
For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
Jeg hører ikke til i juni men februarklubben er så stille at jeg sniker litt her inne
vi liker snikere å vi,så det gjør ikke noe
Verdens stolteste mamma til 03 & 07 og 2011
For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv
litt innom ja, men jeg er vel blandt dem som ikke er sååå glad i den nye layouten og så har jeg fulgt massene av juni11 til et annet forum. Jeg henger dog her i en privatgruppe fra forrigegange jeg var gravid
[SIGPIC][/SIGPIC]
Frosken 150708 Ugla 310511 Vårt nybygde hus; http://tr.im/omTF Våre Bryllupssider; www.20092009.no
Kjekt at noen er innom i hvertfall
Sosiale Bokmerker