+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3

Diskusjon: Sommer!

  1. #1
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    lali sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    597

    Sommer!

    Hva skjer jenter? Synes det var så lenge siden Har alle hatt en fin sommer??

    Vi har vært syke cirka hele ferien Først fikk Sofie øyebetennelse og ble ganske forkjølet, så smittet hun meg og jeg lå med feber og halsvondt i noen dager + øyebetennelse, så smittet jeg/vi samboer som fikk øyebetennelse og forkjølelse og så avsluttet vi ferien med at jeg fikk halsbetennelse.. Flott! Men vi har kosa oss inni mellom da Blitt noen turer til Dyreparken de dagene vi har vært bra i form og uten øyebetennelse. Og ellers kosa oss i hagen i soooola!!

    Og snuppa skravler som bare det nå! Aller søtest er når hun blander språkene (engelsk + norsk) Feks kan hun spør "Å e det du doing?"

    Håper alle har det bra!!
    Verdens beste Sofie født 21.04.2009

  2.  
  3. #2
    Tidl. bruker
    Gjest

    Sv: Sommer!

    Søteste lille snuppa di!

    Vi er ferdige med ferie for leeeeeengeeeee siden. Eller, ferie? Har brukt tida på å tømme hagen for skrot og grave drenering bak huset... Resultatet var tre fulle kontainere, tre svære tilhengerlass og et nytt planert område der vi får laga kjøkkenhage

    Hatt en liten tur i Dyreparken vi også, og en tur på hytta vår (eller, er pappa og søsknene hans som eier den per i dag) og litt familiebesøk til oss. "Alle" vil jo hit siden vi bor på sørlandet

    Litt prega av 22/7 er vi også, men nå begynner ting å normalisere seg her. Turboprinsessa har selvfølgelig ikke fått med seg noe som helst av dette (har skjermet henne litt, i tillegg til at det blir for abstrakt for henne - takk og lov!), men Klovnejenta har vi hatt en del alvorlige samtaler med. I tillegg har vi hatt et dødsfall i familien, så vi har snakket en del om hva som skjer når noen dør...

    Alt i alt en relativt slitsom sommer, både fysisk og psykisk...

  4. #3
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Linus mamma sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    915

    Sv: Sommer!

    Titter innom her en liten tur, håper flere gir et livstegn også, hadde vært kos!

    Her har det vært en fin sommer, ikke det beste været, men i gravid tilstand har det kanskje vært like greit Var et par uker i Sverige, og en i Bergen. Deilig med fri!! Og så har vi vært en helg i Hafjell på Lilleputthammer. Det var stor suksess hos Linus!! Han vokser og blir stor, er liksom en gutt gutt nå Var hos frisøren her om dagen også, fikk kort hår og ble så tøff så. Har hatt litt lang lugg når jeg har klippet.

    Ellers er det 8 uker igjen til termin nå, så ting begynner å bli litt tungt. Slitsomt å være på jobb, vi har mye kaos der om dagen pga bytte av datasystem mm... Så da jeg var hos JM i går hadde blodtrykket mitt stukket avgårde, akkurat som det gjorde med Linus. 150/100 var det, og da hadde jeg sittet ned og ventet en halvtime på å komme inn. Så det var ikke akkurat bra. Kjenner jeg er sliten også. Så hun sendte meg rett opp på legekontoret for å få time, så har time der på mandag. Regner med det blir sykemelding, får se om det blir fullt eller hva. Uansett, skal bli deilig å roe ned, rekker jo ingenting utover det daglige, er jo helt utslitt på kveldene.

    Gleder meg til oktober!!!

    Kan forresten fortelle at Surprise! fikk en liten gutt som heter Dennis lørdag 6.august Så nå har Caitlin blitt storesøster! Han har fått arve litt klær av Linus, og så skal min lille jente få arve av Caitlin Vi treffes litt iblant, så det er koselig! Jeg syntes at han var såååå liten, og Surprise! sa at han var sååå stor Man glemmer fort gitt!

    Håper alle har det bra, og at flere tar en tur innom med en liten status rapport!

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Det er sommer, det er sol...
      Av Maggie74 i forum Oktober
      Svar: 8
      Siste melding: 13-07-2005, 16:42
    2. Sommer!
      Av Marsmor i forum Mars
      Svar: 7
      Siste melding: 04-07-2005, 21:27
    3. Sommer, sommer og sooool...
      Av Mobilos1 i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 10
      Siste melding: 29-05-2005, 14:45
    4. Tur i sommer?
      Av Blesha i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 3
      Siste melding: 04-05-2005, 09:36

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine