+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5

Diskusjon: Oktoberskravling :-)

  1. #1
    Juniormedlem
    Rykte
    Cessa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    20

    Oktoberskravling :-)

    Fyr løs, og så håper vi på litt mer aktivitet denne måneden vel?





  2.  
  3. #2
    Juniormedlem
    Rykte
    Cessa sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    20

    Sv: Oktoberskravling :-)

    Nå har jeg endelig begynt pakkingen Vi flytter nok ikke før om tidligst en måned, men det er mange ting som kan pakkes ned og flyttes inn i huset. Det er ikke helt ferdig der da, men mangler bare litt småplukk, problemet er å ha tid til å gjøre det. I morra skal jeg ned og vaske ned soverommet som er i første etasjen, og der skal jeg sette alt som er pakket klart.

    Frøkna spiser godt og legger på seg. Jeg delammer, og det fungerer veldig greit! Ho er en drøm å ha i huset, vi legger henne alt mellom 21-23 på kvelden, og ho sover uten unntak 6 timer før ho våkner for mat. Da får ho kun pupp og er fornøyd med det, og sover til 7-tida, og det er helt greit, da må vi opp likevel

    Og sist så må jeg bare nevne, jeg har flyttet inn på SG igjen





  4. #3
    Juniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

    Medlem siden
    Aug 2011
    Meldinger
    26

    Sv: Oktoberskravling :-)

    SG allerede? :-o
    Kjenner jeg skal nyte tiden uten mage en god stund før jeg er klar for ny runde, selv om jeg mistenker at jeg har fått EL allerede
    Hadde MANGE uker med oppkast sist, og hadde ikke klart det samtidig som lillegutt krever sitt. Skal jammen ta av meg hatten for de som klarer to så tett som det!
    Lykke til med flyttingen

    Her sover mannen i stolen, hunden på gulvet og baby i vogna.. Jeg har funnet fram potetgull og brus. Det er jo lørdag

  5. #4

    Sv: Oktoberskravling :-)

    Oktober allerede jenter, vet ikke helt hvor dagene blir av jeg. De går så altfor fort. Lillebror har jo blitt så stor allerede, før jeg vet ordet av det så er jo disse herlige første mnd med kos og atter kos over. Skulle bare ønske jeg kunne halt dem ut litt lengre, da dette er min siste runde med mammapermisjon. Lykke til med planen om to tette til deg Cessa
    Ellers så er lillebror stortsett en fornøyd liten gutt nå, hadde noen uker hvor han var veldig grinete på ettermiddag og kveld. Etterhvert så forstod jeg at det var D dråpene som var synderen, brukte å gi han disse på ettermiddagen. Etter vi droppet dem var det som å få en ny gutt på kveldene. Flere som har merket reaksjoner på D dråpene? Har kjøpt tran istede nå, men har ikke begynnt å gi det enda...kvier meg litt da lillebror gulper litt... Gleder meg til torsdag for da er det klart for første gruppetreff på helsestasjonen, blir gøy å treffe andre med jevngamle babyer! Ellers så er det så deilig med det fantastiske høstværet vi har her i trøndelag!!
    -Carly


  6. #5
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Didi sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    2,343

    Sv: Oktoberskravling :-)

    *minne seg selv på å huske tran*
    Jeg er imponert over at du allerede er på SG igjen, Cessa!! Det er koselig med to tette, men jeg tror ikke jeg hadde orket det enda en gang (men det henger selvsagt sammen med andremanns temperament og personlighet )
    Mamma`n til Apebarnet "Bertram" 17.03.06
    Krapylet "Berthold" 17.04.08
    og Lilletulla "Berte" 15.08.11
    Didis verden

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. 1. oktoberskravling
      Av H&C i forum Juli
      Svar: 18
      Siste melding: 01-10-2010, 23:27
    2. ☂ Oktoberskravling uke 47 ☂
      Av Inspira i forum Oktober
      Svar: 86
      Siste melding: 22-11-2009, 22:08
    3. Oktoberskravling
      Av Jalapeno i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 21
      Siste melding: 23-10-2007, 22:46

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine