Judoboy har som skrevet tidligere hatt store magesmerter i en ukes tid nå, han har tydelige mageknip som gjør at han skriker når de er på sitt verste (som regel mellom 7-10 så triller vi en tur og han blir rolig, også mellom 3-20).
Jeg har nå, etter å ha lest uendelig mange tråder om kolikk, bestilt time hos kiropraktoren. I tillegg til mageknip/kolikk har han høyre som sin favoside, han gulper hele tiden og er generelt lite fornøyd..
Jeg har stor tro på kiropraktor behandling etter å ha lest utrolig mye om det på nettet og de tilbakemeldingene folk har gitt.
Dersom du har hatt kolikkbarn og har brukt kiropraktor hvilke erfaringer har du? Hvilke kiropraktor brukte du (jeg bor i Oslo) og hvor mange behandlinger som måtte til for å få en forandring?
Jeg kan også nevne at jeg har fom igår kuttet ut alt av melkeprodukter , også de "skjulte" melkeproteiner i andre matvarer. Minifom har ingen effekt, jeg drikker 2 kopper ammete om dagen, holder meg unna fy matvarer og har gitt sukkervann som har hatt en ok virkning.
Jeg kommer forresten til å holde denne tråden oppdatert med egne erfaringer etter kiropraktortimen Wish us luck
Sosiale Bokmerker