Lager ny ukestråd jeg!
Har ikke fått skrevet her inne på en stund, men er inne og leser hver dag. Synd at det er litt stille her, men det skyldes vel at alle er like travle som meg...
Her går dagene (og tildels også nettene) i ett med amming og annet babystell. Vi har hatt noen stri døgn i det siste med lite søvn, håper det bedrer seg snart, for blir ikke så mye overskudd for mammaen av sånt. Skulle virkelig ønske jeg var en type som trengte lite søvn!
Men vi gleder oss veldig over lille skatten vår allikevel, altså. Han er blitt mye mer våken, øver seg på smiling og holder blikket endel (utforsker mammas ansikt
), det er en magisk tid! Tida går jammen fort. I dag skal vi begynne med vitamin D dråper, drøyer tran inntil videre, siden det er endel gulping her. Hva har dere valgt - tran eller dråper?
Nå begynner jammen oktoberklubben på SM å tømmes også! Og terminklubben for juli er i gang. Føles jo egentlig som en evighet siden vi hang der inne.
Håper på litt mer søvn utover formiddagen, så vi får overskudd til en trilletur etterhvert. Lillegutt roer seg vanligvis godt i vogna, det er så koselig.
Ha en fin mandag, damer!
Sosiale Bokmerker