Hvor er dere blitt av alle augustdamer ? og hvordan står det til med alle de nydelige augustbarna ?
Her begynner dagene og bli litt mere forutsigbare, og lillebror vokser og trives. Jeg har selv fantastiske dager her hjemme med min lille skatt.![]()
Koselig å se deg her inne.
Vi skravler som bare det inne på lukket forum: her er mer spøkelsesby virker det som.![]()
Vi er her viOg vi kunne sikkert laget litt mer aksjønn her inne også
![]()
Mamma`n til Apebarnet "Bertram" 17.03.06
Krapylet "Berthold" 17.04.08
og Lilletulla "Berte" 15.08.11
Didis verden
Kan nå fortelle litt herfra tilfelle flere detter innom.
Sebastian er snart 4 mnd gammel.
Han sover fra ca 21.00 - 07.00. uten å få mat om natten.
Jeg gir morsmelktillegg på flaske 6 ganger daglig; og ammer 2-4 gaver pr dag i tillegg.
Han er stor gutt: 63 cm og 6700 gram.
Smiler masse og ler av sin egen stemme...
Formen min er bedre, men enda ikke helt toppers.
Går til fysioterapeut to ganger i uken.
Ellers er dagene travle med å treffe venninner i permisjon, fysioterapeut, babykino, et hus som tåler mer omsorg... hehe
De eldste barnas aktiviteter som klarinettundervisning, gitarundervisning, korps, fotball, dansing og ungdomsklubb.
Hadde vært koselig om flere oppdaterte seg her: savner mange fra augustklubben på sm.![]()
Hei alle sammen! Kikker innom dere jeg også - håper alle har det bra![]()
Jeg lurer også på hvordan man kommer med på privaten? Har tittet innom så sjelden fordi jeg syntes det var så stille her... Haha!
Håper alle har det bra; her borte går ting stort sett som smurt.Guttungen vokser som et ugress, og er generelt så blid og snill at jeg nesten vurderer å la ham forbli enebarn for alltid, siden jeg tror enhver baby i fremtiden kommer til å virke som et mareritt. XD
Sosiale Bokmerker