+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Uregistrert
    Gjest

Må få ut litt frustrasjon!

Velger å være anonym... Holder på å tørne til tider. Lillegull vil ikke sove på dagen, og demonsterer konstant. Pappa'n er som vanlig på fisketur sammen med vennene sine. Han står aldri opp med lillegull på natta, det er alltid jeg som gir melk, ikke skifter han noen bleier nesten. Det eneste han gjør er og holde han innimellom. SKjelden han spør meg om å få dratt på fisketur, han bare gjør det, eller så drar han bort til vennene sine. For å si det sånn synes jeg han er mer sammen med vennene sine enn han er med oss. Og her sitter jeg igjen å kjeder meg, for jeg har ingen steder å dra.

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Didi sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    2,347

Sv: Må få ut litt frustrasjon!

Første barnet? Det tar gjerne litt lenger tid for menn å omstille seg til et familieliv enn det gjør for oss kvinner - vi har tross alt 9 mnds forsprang

Syns det høres ut som om dere trenger å ta en alvorlig prat! Kall en spade for en spade og sett ord på hva du føler. Han er vel som mannfolk flest og klarer ikke gjette seg til hva du går og føler på
    Mamma`n til Apebarnet "Bertram" 17.03.06
    Krapylet "Berthold" 17.04.08
    og Lilletulla "Berte" 15.08.11
    Didis verden

Juniormedlem
    Rykte
    Rattata sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    2

Sv: Må få ut litt frustrasjon!

Det første jeg synes du bør gjøre, er å ta en prat med han, og si hvordan du har det, og hva du føler. Det kan være at dette er en form for "flukt" fra din kjære. Kanskje han ikke helt vet hvordan han skal takle den nye tilverelsen, og dermed flykter til det som er vant og kjent, som fisketur og kompiser. Kanskje føler han at han ikke strekker til, siden det er du som bærer på puppen. Kanskje han rett og slett er usikker, og ikke vet hvordan han skal formidle det til deg?

Jeg synes uansett at dere bør bli enig om hvordan dere løser det med fritidsaktiviteter dere imellom. Det å bare ta seg en tur - enten om det er fiske eller kompiser, uten at det er avtalt, eller gitt beskjed om, ikke passer seg når man også har et barn å ta hensyn til.
    Rattata med 3 rotteunger

Lignende diskusjoner

1. Ut med litt frustrasjon!
    Av Gelé-dama i forum Barn med spesielle behov
    Svar: 8
    Siste melding: 28-06-2009, 18:44
  2. Få ut litt frustrasjon bare...
    Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
    Svar: 0
    Siste melding: 16-10-2007, 10:14
  3. Skrive av meg litt frustrasjon
    Av Marit K i forum Januar
    Svar: 10
    Siste melding: 27-04-2006, 11:22
  4. Må få ut litt frustrasjon (svigermor)
    Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
    Svar: 1
    Siste melding: 13-02-2006, 10:58
  5. Må få ut litt frustrasjon her...
    Av LilleVirre i forum Juli
    Svar: 8
    Siste melding: 19-10-2005, 21:51

Stikkord for denne diskusjonen

Sosiale Bokmerker

Sosiale Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan starte nye diskusjoner