+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 5 av 5

Diskusjon: Ryktespredning av dagmamma

  1. #1

    Ryktespredning av dagmamma

    Må si at jeg er mektig irritert av foreldre som tro mer på rykter enn hva det står på en attest/referanse.
    Blir og forbanna når foreldrene som høre rykte om en dagmamma ikke tør å ta kontakt med denne dagmammaen og spør om ryktene.
    Foreldre som tror de har ”sin fulle rett” til å dømme hvem som er egna som dagmamma når dem aldri har snakket eller har truffet dagmammaen.
    Hva vet foreldrene om ryktene er sanne?

  2.  
  3. #2

    Sv: Ryktespredning av dagmamma

    Det handler vel litt om at de foreldrene som er misfornøyde, ikke skriver noen attest, og hvis de hadde gjort det, ville jo ikke dagmammaen vist den videre. Hadde jeg skullet hatt dagmamma, hadde det ikke hjulpet så mye om hun hadde gode referanser hvis mange andre hadde negative ting å si om henne. Sånn er det, dessverre. Om ryktene er sanne eller ikke er ikke så viktig for meg, det er en sjanse jeg ikke er villig til å ta.

  4. #3

    Sv: Ryktespredning av dagmamma

    Jeg må si meg enig med iMum.
    Mirra og -08

  5. #4
    Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    mymlen sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Moelv
    Meldinger
    1,311

    Sv: Ryktespredning av dagmamma

    Jeg kom i brå-behov for dagmamma for minstesnuppa da hun var nesten året. Fikk anbefalt ei, men etter kort tid innså jeg at hun aldri var ute annet enn på terrassen, lot ungene se på tv hele dagen, spise foran tv'n osv, men da mannen hennes ble permittert 2dager i uka så satt han inne og røyka hele dagen... Det samme gjorde andre som var på besøk.
    Hjalp ikke mye at hun kunne vise til mange gode attester da, nei...
    Sitat Opprinnelig postet av Pipling
    Mymlen har som vanlig helt rett!!
    Mymlen
    Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

    Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
    Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen

  6. #5
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    guttem@mm@ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Helt øst i Norge
    Meldinger
    5,750

    Sv: Ryktespredning av dagmamma

    Hvis jeg skulle brukt praivat dagmamma hadde jeg gjort grundige undersøkelser på forhånd og om jeg så mye som fikk en eneste tilbakemelding som var negativ hadde jeg ikke tatt sjansen på at den personen skulle passet mitt barn. Barna er det kjæreste jeg har og minstemann har ingen mulighet for selv å kunne uttrykke seg verbalt så å _kanskje_ utsette han for en dårlig dagmamma er ikke noe jeg hadde gjort. Mulig ikke alle ryktene hadde vært sanne men samtidig har jeg ingen muligheter for å gjøre annet enn å ta det til etterretning og ikke bruke den dagmammaen. Nå skal det legges til at jeg uansett aldri ville hatt dagmamma siden det er full bhg-dekning her vi bor og jeg tror at i så godt som alle tilfeller at det pedagogiske tilbudet er mye bedre i bhg.
    Lykkelige Guttem@mm@ med
    02 04 07 11

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Priser på dagmamma/ dagmamma i eget hus
      Av Tingeling132 i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 5
      Siste melding: 20-03-2007, 21:11
    2. Litt kinkig (om dagmammaer og ryktespredning)
      Av Sladrehøna i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 14
      Siste melding: 29-09-2005, 09:58
    3. Svar: 10
      Siste melding: 09-08-2005, 16:00
    4. Svar: 20
      Siste melding: 31-07-2005, 09:57
    5. Dagmamma-barnehage-dagmamma
      Av Vimsen i forum Lover, regler og rettigheter
      Svar: 3
      Siste melding: 22-06-2004, 10:26

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine