+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 4 av 4

Diskusjon: Erfaring Sandy Bay Beach

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    A&J sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    2,424

Erfaring Sandy Bay Beach

Hei!
    Vi reiser til Sandy Bay Beach, Kypros, i juni
    Noen med erfaring fra stedet og vil komme med anbefalinger?
    Ønske om hotellrom f.eks.
    Aktiviteter
    Lure tips og triks

To barn 4/7 år og to voksne
    A sept 06
    J juni 09

2.  
    Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Feb 2006
    Meldinger
    2,869

Sv: Erfaring Sandy Bay Beach

Jeg antar at dette er et eget hotell i Ayia Napa?

Selv har jeg vært i Ayia Napa tilsammen 4 ganger. 3 ganger på party-tur med klassevenninner for rundt 20 år siden. (Huff, jeg kjenner meg ikke igjen i reportasjer derifra. Det var andre tider da jeg var der. Ville ikke ha sendt barna mine dit nå :-( )

I fjor ville jeg at familien skulle få oppleve det fantastiske feriestedet og det var så vellykket at vi reiser til samme hotell i juli, Sunwing Resort Sandy Bay.

Hvis du ikke har vært i Ayia Napa før, vil jeg på det sterkeste anbefale å ta turen til Nissi Beach. Sandy Bay er vakker, men det er slutten på strendene og det samler seg en del alger og søppel der, dessverre :-(

Vi hadde all-inclusive og beveget oss derfor ikke så mye utenfor hotellet. Men jeg løp en del i gatene og det kunne se ut som om det var en del ok butikker i nærheten av sentrum. I butikkene rundt strendene er det stort sett bare solkremer, fake vesker og suvenirer å få kjøpt. Så ta bussen eller taxi inn til sentrum hvis dere vil oppleve mer av byen.

God tur til vakre Ayia Napa!!
    2006 2008

Når man er ung, lengter man ut.
    Når man er gammel, lengter man hjem.

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Bonsai sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Meldinger
    1,400

Vi var der i mai og det var helt greit. Maten var såder, buffetrestauranten var en stor skuffelse, heldigvis hadde ikke vi all inklusive. Vi har en på 3 og en på 5 år og det ble litt langdrygd i lengden. Lollo og Bernie underholdningen ble de lei etter første dagen, men bassengene var flotte og lekeplassene bra. Bare synd at alle kattene i området brukte sandkassene som do.
    Vi bodde i en stor leilighet med to soverom, et bad og en do. Renhold og vedlikeholdet var ok, men til tross for at vi ikke spiste noe måltider eller mat inne hadde vi et økende problem med sukkermaur på kjøkkenet. Litt irriterende og ekkelt!

Alt i alt hadde vi en grei tur til Sandy Bay, men jeg vil nok ikke reise tilbake og heller ikke anbefale noen andre å reise dit. Mulig vi var litt uheldig, men jeg tror kanskje ikke vi er chartertur-familie. Ble litt i overkant for mye høylydte svensker...
    Det er ingen vits i å se tilbake på fortiden, det er ikke den veien man skal likevel!

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte

Medlem siden
    Jun 2006
    Meldinger
    1,485

Vi var der for 4 år siden. Syntes det var et flott anlegg. Hadde ikke all-inklusive, men maten i ala-carte-restauranten var kjempegod. Vi trodde i utgangspunktet at de lokale restaurantene utenfor anlegget var best, men de vi prøvde var heller dårlige. Flott bassengområde. Kunne godt reist der igjen.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Svar: 0
      Siste melding: 25-04-2011, 21:08
    2. Sunwing Resort Sandy Bay
      Av Suzie Q i forum Reiser
      Svar: 5
      Siste melding: 06-08-2009, 11:17
    3. Sunwing Resort Sandy Bay, Kypros
      Av eka i forum Reiser
      Svar: 23