Sikkert ikke noe nytt spørsmål her inne men gutten min som starter på skole nå til høsten har slitt med lenge at han tisser i senga om natta. Brukte bleie lenge, men sluttet for ett par måneder siden for å se om han kunne lære å gå på do. Det skjedde ikke. I tillegg har han vondt når han tisser, det er så han gruer for å gå på do og det ender med at han tisser i buksa. Var på legevakta sist lørdag i tilfelle det kunne være UVI, men ikke noe utslag på sticks der. Han undersøkte "tisseluren" men fant ikke noe feil. Mente at det kom til å gå over av seg selv, men jeg vet sannelig ikke. Har bestilt ny legetime, men kom ikke inn før 23 juni. Da har jeg tenkt å høre om hjelp for denne natte tissingen, som f.eks få resept på tisse laken å legge i senga slipper at senga er full av urin støtt. Skal kaste hele senga så fort den tissinga opphører. Han ligger i min dobbelseng så derfor jeg ønsker å kaste skiten når han er ferdig. . Han vil ikke ligge på eget rom så da så. Men er det flere som har vært borti det her? Hva slags hjelp fikk dere? Hva gjorde legen? Har hørt om mirin smelte tablettter, men i utgangspunktet så tror jeg at han kommer til å vokse det av seg men at det tar litt ekstra tid, men for å gjøre nettene litt mer komfortable så hadde ett liggeunderlag vært tingen.
Sosiale Bokmerker