Vet det er mange som spør om dette med farger, må prøve selv da jeg tror jeg har en genfeil når det gjelder dette med innredning. Jeg er tvungen minimalist fordi jeg ikke greier å sette sammen noe så det blir bra. Jeg har hvitt sofabord med glasshylle og krom, og kjøpte så dessverre et TV-bord i hvitt, glassdører og børstet stål som er altfor pent etter min smak egentlig. http://www.mobelringen.no/stue/tv-me...benk-2011.html Grunnen til at jeg klør meg i hodet er at jeg ikke greier å finne ut hva slags spisebord vi bør ha til dette. Har flyttet, og spisebordet vi hadde er blitt kjøkkenbord. Stua er ikke veldig stor, og det blir ikke svært langt mellom bordet og før nevnte, men jeg orker nesten ikke tanken på mer hvitt, iallfall ikke noe bare eller mest hvitt. Jeg ga opp og kjøpte et brunsvart rundt Bjurstabord, men innser at det vel ikke var noen god ide. Enten må jeg kvitte meg med det eller male det, jeg har kanskje litt lyst til å prøve meg med kosten. Pls gi meg noen gode ideer til farge e.a. før jeg finner øksa og angriper bordet (får ikke byttet det nå heller). Det er ellers en del svart her + et par tre møbler i mahognytre som jeg liker godt. Jeg har litt sans for gammelt og nytt sammen, men kan ikke bruke mahogny farge på et Bjurstabord heller. Sofaen er rød.
Sosiale Bokmerker