+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Kjedelig meg

Uregistrert
    Gjest

Kjedelig meg

Jeg har hatt en del sexpartnere pluss at jeg relativt ofte diskuterer sex med kompiser. Jeg blir nesten litt deprimert av det, for det virker som "alle" (les mange) mannfolk har seksuelle behov jeg ikke er interessert i å oppfylle/tenner på og jeg kjenner at jeg nesten har begynt å kvie meg for å innlede nye forhold (fast eller kun for sex).

Mulig det er fordi jeg er singel at det er lett å fortelle meg om fantasier og/eller behov de har. Jeg begynner å tro at det er jeg som er unormal og ekstremt kjedelig og tenker nå at jeg har lite å tilby menn. Finnes det ingen menn der ute på mitt "nivå"?? Tenker også at det må være mange misfornøyde menn i faste forhold der ute, for inntrykket når jeg snakker med venninner om sex, er at flertallet er som meg.

Jeg liker "vanlig", sikkert kjedelig, sex, i manges øyne. Jeg liker best de vanligste sexstillingene, med doggy som favoritt. Jeg liker kos, klining, oralsex, at han tar mye på og i meg og gjerne at han er litt bestemt, slik at jeg føler at jeg blir "tatt". Jeg liker også best å ha sex på et komfortabelt sted og er ikke noen stor fan å ha sex på et bord, i en bil el liknende..

Jeg tenner verken på kostymer, rollespill, binding, sm, cuckold, urinering, flerkanter som involverer flere menn, jeg liker ikke engang analsex (prøvd mange ganger med flere partnere, får null og niks ut av det). Har prøvd noe av dette, men nei, det gir meg lite.

Dette er er hjertesukk og jeg ønsker innspill fra hvordan andre opplever sexverdenen.

2.  
    Uregistrert
    Gjest

Sv: Kjedelig meg

* KjedeligE meg, skulle overskriften være, var visst litt kjapp der.

INGEN som har noen som helst innspill??

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Kjedelig...
      Av Pandora i forum Familierelasjoner
      Svar: 22
      Siste melding: 10-02-2006, 18:02
    2. Kjedelig
      Av Lellell i forum September
      Svar: 3
      Siste melding: 30-10-2005, 09:50