+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Mannen min har sexchattet på FB

Mirandam
    Gjest

Mannen min har sexchattet på FB

Oppdaget ved en tilfeldighet at min mann hadde sexchattet med en dame fra Stockholm på FB. Han hadde sendt henne nakenbilder og nærbilder av pikken. Til alle døgnets tider og mange ganger mens han har vært sammen med meg. Han har også sendt bilder av ungene og skriver ting som jeg tenker på deg hele tiden. Når skal vi møtes på cam igjen. Så de har sett hverandre nakne/hatt sex med kamera. Han har også prøvd å avtale møte med henne men så vidt jeg forstod har de ikke møttes.
    Han ble veldig lei seg når jeg oppdaget dette, sier han trengte oppmerksomhet og dette var hans måte å få det på. Han sier han aldri ville ha møtt henne i virkeligheten, dette var bare fantasi.
    Så lurer jeg på hva dere synes:
    1. Jeg mener dette er utroskap, han mener det er uskyldig, bare fantasier.
    2. Han sier han skal slutte, har slette henne fra FB, hvor sannsynlig er det at han ikke faller tilbake i gamle vaner? Har dere erfaringer...
    3. Forholdet vårt har skrantet siste året, men er det da ok og forståelig å gjøre sånt?
    4. Har noen opplevd lignende og klart å komme over det? Jeg sliter med å tilgi, mens han ikke vil snakke om det mer.
    Har noen gode tips å komme med? Hvordan kommer jeg videre?

2.  
    Uregistrert
    Gjest

Sv: Mannen min har sexchattet på FB

Sitat Opprinnelig postet av Mirandam Vis post
    Oppdaget ved en tilfeldighet at min mann hadde sexchattet med en dame fra Stockholm på FB. Han hadde sendt henne nakenbilder og nærbilder av pikken. Til alle døgnets tider og mange ganger mens han har vært sammen med meg. Han har også sendt bilder av ungene og skriver ting som jeg tenker på deg hele tiden. Når skal vi møtes på cam igjen. Så de har sett hverandre nakne/hatt sex med kamera. Han har også prøvd å avtale møte med henne men så vidt jeg forstod har de ikke møttes.
    Han ble veldig lei seg når jeg oppdaget dette, sier han trengte oppmerksomhet og dette var hans måte å få det på. Han sier han aldri ville ha møtt henne i virkeligheten, dette var bare fantasi.
    Så lurer jeg på hva dere synes:
    1. Jeg mener dette er utroskap, han mener det er uskyldig, bare fantasier.
    2. Han sier han skal slutte, har slette henne fra FB, hvor sannsynlig er det at han ikke faller tilbake i gamle vaner? Har dere erfaringer...
    3. Forholdet vårt har skrantet siste året, men er det da ok og forståelig å gjøre sånt?
    4. Har noen opplevd lignende og klart å komme over det? Jeg sliter med å tilgi, mens han ikke vil snakke om det mer.
    Har noen gode tips å komme med? Hvordan kommer jeg videre?
    KJære deg
    Prøver meg på ett svar. Ikke noe kjekt å oppdage noe slikt. TROR muligens at menn legger mindre i slikt enn oss damer. Har vert gjennom lignende selv. Var tungt og selvfølelsen fikk seg en veldig knekk...men vi fikk faktisk ett bedre forhold etter dette. Jeg valgte å gi min mann mer oppmerksomhet og sette mer pris på han. En stund mente jeg at det bare var han som skulle jobbe med forholdet, fordi det var han som hadde gjort "feilen". Etter en stund fant jeg ut at jeg faktisk ville ha han og derfor måtte jeg og jobbe. Men jeg kommer nok aldri til å glemme dette...dessverre.

Ble veldig rotete dette....jeg mener at dette ikke er greit og at det er utroskap, men jeg tror at alle kan gjøre feil. Og at folk kan endre seg. Er jo igrunn vanskelig å gi råd til andre....men om du elsker han gi forholdet en sjangse.....og går det ikke så har du ihvertfall prøvd. En annen ting er at om man velger å fortsette må man på ett eller annet tidspunkt legge ballen død....
    stor klem til deg

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Mannen..
      Av Uregistrert i forum Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
      Svar: 9
      Siste melding: 31-03-2008, 22:19
    2. Mannen..........
      Av pingunn i forum 2006 og eldre barn
      Svar: 10
      Siste melding: 27-02-2007, 23:24