Oppdaget ved en tilfeldighet at min mann hadde sexchattet med en dame fra Stockholm på FB. Han hadde sendt henne nakenbilder og nærbilder av pikken. Til alle døgnets tider og mange ganger mens han har vært sammen med meg. Han har også sendt bilder av ungene og skriver ting som jeg tenker på deg hele tiden. Når skal vi møtes på cam igjen. Så de har sett hverandre nakne/hatt sex med kamera. Han har også prøvd å avtale møte med henne men så vidt jeg forstod har de ikke møttes.
Han ble veldig lei seg når jeg oppdaget dette, sier han trengte oppmerksomhet og dette var hans måte å få det på. Han sier han aldri ville ha møtt henne i virkeligheten, dette var bare fantasi.
Så lurer jeg på hva dere synes:
1. Jeg mener dette er utroskap, han mener det er uskyldig, bare fantasier.
2. Han sier han skal slutte, har slette henne fra FB, hvor sannsynlig er det at han ikke faller tilbake i gamle vaner? Har dere erfaringer...
3. Forholdet vårt har skrantet siste året, men er det da ok og forståelig å gjøre sånt?
4. Har noen opplevd lignende og klart å komme over det? Jeg sliter med å tilgi, mens han ikke vil snakke om det mer.
Har noen gode tips å komme med? Hvordan kommer jeg videre?
Sosiale Bokmerker