Snuppa har alltid lagt seg i 19-tiden og sovet til 7-9 neste morgen, nå i den siste tiden styrer hun veldig og sengen virker ikke, så prøver hun vår seng og løper fram og tilbake og sovner til slutt i 21:30 tiden.. men våkner klokken 06:30-07:00
Hun er redd når det er vind ute, og derfor har hun fått høre lav musikk når hun skulle legge seg, det funket en stund når hun sovna til vanlig leggetid, sovna på 4-5 min, men nå hører hun vinden uansett og hun skal ha musikk på uansett.. og hun blir lei seg og redd hvis hun ikke får ha på musikk, så vi klarer ikke slutte med det
Jeg skal ha KS på mandag og er sliten høygravid og vond i bekkenet og når jeg har løpt opp og ned trappen 5-6 ganger på en kveld begynner tålmodigheten min å bli brukt opp..
Kan hun virkelig ikke trenge mer enn 9 timer søvn i døgnet? eller skal vi fortsette å legge henne i 19 tiden i håp om at dette er noe som går over.. hun virker ikke veldig trøtt heller
Må legge til at hun slutta frivillig med smokk for 2 uker siden og det var vel da dette hele begynnte.. fordelen er at hun ikke våkner og kommer inn til oss midt på natta som hun gjor når hun sov med smokk.. nå sover hun sammenhengende..