Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2008, 10:37   #1
Supermedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,348
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Blir gærn snart (samme som aprilklubben)..

Jenta mi er 6 uker og 3 dager gammel. Fra å ha hatt to ammeøkter i løpet av natten har vi nå opp til 5 stk i tillegg til mange nesten-oppvåkninger!! I tillegg sliter jeg med å sovne igjen så jeg ligger våken store deler av natten (3. natten på rad natt til idag..). Hun kaver å styrer noe voldsomt i senga og selv med ørenpropper så klarer jeg ikke å sovne. Vi har sprinkelsenga stående inntill vår uten side in mot vår seng men der vil hun helst ikke ligge. Hvis hun sovner der våkner hun fort igjen pga at hun kravler seg helt oppi senga og blir liggende rart. I tillegg bæsjer hun som regel hver gang hun spiser så det blir stell ved hver ammeøkt

Noen som har noen tips eller trøstende ord om at det blir bedre? Når begynte deres barn å sove lenger om natten? Jeg var litt innpå tanken om å gi henne mme ikveld for første gang, bare for å teste om vi kan få bedre nattesøvn
__________________
Lykkelig77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2008, 14:42   #2
Supermedlem
 
Lykkelig77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,348
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blir gærn snart (samme som aprilklubben)..

Kom på ett spørsmål til jeg Er det vanlig at barna gråter litt i søvne for å så sove videre? Hun gråter ikke lenge men det kommer noen klynk innimellom. Lurer på om hun har vondt noe sted eller om det er drømming
__________________
Lykkelig77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2008, 14:46   #3
Mex
Supermedlem
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hedmark
Meldinger: 1,161
MP Rating: 0% (0)
Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.Mex har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blir gærn snart (samme som aprilklubben)..

Huff.. det er ikke noe kjekt å slite med søvn.. Jeg vet ikke om jeg har så veldig oppmuntrende ord å komme med.
Forhåpentligvis så opplever du nå bare noen økedøgn, med hyppig mating om natta. Du kan jo prøve å tilby hyppigere mat på kvelden og se om det kan hjelpe på (hvis hun vil ha da..)
Det kan ofte ta noen mnd før man får inn en normal døgnrytme.

Vi har hatt et lite troll som ikke har villet sove ordentlig om nettene. En periode gikk det veldig greit, for da fikk han flaske 1-2 ganger om natten. Da våknet han da han ville ha mat og så sovnet han igjen etterpå.. Men så begynte det å komme tenner, sykdom, magevondt +++ og da var det slutt på mye nattesøvn ja..

Lykke til Lykkelig77, håper at ting bedrer seg snart.
__________________
Mex er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:03.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com