at små babyer ikke vil sove alene?
Har jeg bare vært utrolig heldig første gang med en jente som sov alene i sengen sin fra natt 1? Eller er mitt andre barn unormalt klengete..?
Jeg er avhengig av å sove alene i sengen min. Liker ikke dele seng med barna så langt det ikke er noe spesielt som sykdom, natt mating eller lignende.. Men småen vil helst sove oppå meg..

dag og natt. går greit og sove alene på kveldstid, da sovner han på meg og jeg legger han ved siden av meg i sofaen til jeg skal legge meg, (vurderer å begynne å legge han inni sengen sin i stedet siden han sover i strekk om kvelden, men syns det er litt tidlig enda..)
også flytter jeg han over i sin seng når vi legger oss, og han sover der fram til første nattmåtid. etter det vil han sove oppå meg mens jeg sitter.

noe jeg ikke syns er veldig behagelig da jeg helst liker å
ligge og sove..
på dagtid sover han foreløbig greit mens vi er ute og triller, men hjemme så sovner han kun oppå meg og jeg prøver gang på gang å legge han fra meg men han våkner som oftest kort tid etter...

har han derfor mye i bæresjalet men vil jo helst at han skal sove for seg selv sånn at dette ikke blir en dårlig vane om 6 mnd f.eks..
er dette normalt og vanlig for babyer eller??