Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2008, 16:11   #1
Supermedlem
 
Vedvik86 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Sted: Telemark
Meldinger: 845
MP Rating: 0% (0)
Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.Vedvik86 har en strålende fremtid.
Han våkner etter 5-10min (3mnd)

Minsten blir 3mnd og har begynt å slite med søvnen på dagtid...
Han kaver og sliter for å holde seg våken selv om han er kjempetrøtt.. Når han endelig sovner så sover han kun 5-10min også våkner han.. Da er han jo fortsatt kjempetrøtt og sutrete... Noen som vet hva som kan være grunnen?? Han har frem til nå sovet seg gjennom både bleieskift, bading og masse bråk fra storebror.. Nå våkner han for hver minste ting, men også når det er helt rolig rundt han...

Håper på gode råd for nå er både meg, storebror og minsten sliten
__________________
Vedvik86 og pseudotvillingene
April-07 og Mai-08
Vedvik86 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 22:02   #2
Juniormedlem
 
zmurfette sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 25
MP Rating: 0% (0)
zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.zmurfette har mye å være stolt av.
Sv: Han våkner etter 5-10min (3mnd)

Jeg har nok ikke noen gode råd, egentlig, eneste jeg kan si er at datteren vår var helt lik. Hun sov aldri mer enn 10-15 minutter i strekk på dagtid før hun var nærmere ett år. Vi endte opp med å gå til fysioterapeut og fikk konstatert KISS-syndrom ("skjevhet" i nakken). Vi gikk da hos manuell terapeut en 4-5 ganger, og det hjalp veldig.
__________________
zmurfette hilser
født 21.10.2006

zmurfette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 19:57   #3
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 74
MP Rating: 0% (0)
Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.Linux har mye å være stolt av.
Sv: Han våkner etter 5-10min (3mnd)

*Abo*
Linux er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 20:02   #4
Juniormedlem
 
lillebea sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Sted: utenfor Trondheim
Meldinger: 5
MP Rating: 0% (0)
lillebea er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Han våkner etter 5-10min (3mnd)

Har selv sett tendenser til dette hos , og hun er bare 2mnd. Kan hun altså ha KISS?
__________________
på 3, der ble født 21.juni -08
lillebea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 20:09   #5
Veteranmedlem
 
Lita84 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,504
Blogginnlegg: 18
MP Rating: 0% (0)
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Han våkner etter 5-10min (3mnd)

Slik har vår vært når hun er overtrøtt..Noe som er en dårlig sirkel, siden de sover dårlig av å være overtrøtt, og blir overtrøtt av å våkne så mye.. Nå som hun er eldre våkner hun etter to timer ca. de dagene hun har vært overtrøtt og er siiiint og holder på en stund..
__________________

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:01.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com