Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-10-2009, 20:16   #31
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 283
MP Rating: 0% (0)
Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.Soontobe har mye å være stolt av.
Sv: Hvor tidlig kan et barn slutte å sove på dagen?

Må bare spørre... har de sluttet selv alle de som slutter tidlig /rundt 2-3 år? Min snuppe er nå rundt 2,5 år og sover gjerne på dagen... dvs det går ikke hjemme hos oss i helgene ..med mindre vi kjører bil eller triller leeenge. Men i bhg sier de at det ikke er noe problem og at hun virker veldig trøtt.. Resultatet er at hun aldri sovner om kvelden.. dvs hun er i sengen fra rundt kl 19, men sover ikke enda (nå 2015). Hun siietr i sengen og pusler med sitt... fint for henne men vi får liksom ikke noe voksentid...

Bør jeg be de om at hun ikke skal sove?
Soontobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2009, 18:38   #32
Seniormedlem
 
blondie06 sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: Tau(nær stavanger..)
Meldinger: 2,751
MP Rating: 0% (0)
blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.
Sv: Hvor tidlig kan et barn slutte å sove på dagen?

Det høres ut som dere bør kutte ned dagsovingen Soontobe Jeg ville ihvertfall gitt det ett forsøk å sett hvordan det gikk etter en uke eller noe.Hun må jo få komme inn i rytmen på å ikke sove om dagen.Mange lar de sove litt annenhver dag når de kutter dagsoving,i en overgangsfase.
__________________
Stolt hønemor til Annika 14.05.06
blondie06 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-11-2009, 08:48   #33
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,650
MP Rating: 0% (0)
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.
Sv: Hvor tidlig kan et barn slutte å sove på dagen?

Størstemann sluttet selv da han begynte i bhg. Da var han 2 år og 1 mnd.

Jeg sluttet med dagblunden da jeg var 9 mnd. I tillegg sov jeg kun fra 24 til 06 på natten. Ikke rart muttern ble tidlig gammel....
__________________
Elsie



Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:28.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com