Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-03-2008, 17:35   #1
Supermedlem

Clide sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 749
MP Rating: 0% (0)
Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.
Når barna sovner for tidlig

Hva gjør dere når de små vil sove, og klokken er bare 5?
Clide er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2008, 17:44   #2
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,206
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når barna sovner for tidlig

Nå legger mine seg ca kl 18 i uka så om de en og annen gang er så stuptrøtte kl 17 ja, da legger jeg dem selvfølgelig.
Gammel 19-03-2008, 17:50   #3
Supermedlem

Clide sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 749
Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.Clide har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta Vis post
Nå legger mine seg ca kl 18 i uka så om de en og annen gang er så stuptrøtte kl 17 ja, da legger jeg dem selvfølgelig.
Greit, da lar jeg dem sove og håper de sover til i morgen. Var umulig å holde de våken, og hvis jeg vekker dem nå kommer hele kvelden til å gå med til legging.........de legger seg ca kl 7 til vanlig.
Clide er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2008, 18:25   #4
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,003
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har puttet de i badekaret de gangen de har blitt trøtte for tidlig

Det er underholdende, får tiden til å gå og best av alt de blir avslappet og ikke overtrøtte av det
Gammel 19-03-2008, 18:30   #5
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,206
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Clide Vis post
Greit, da lar jeg dem sove og håper de sover til i morgen. Var umulig å holde de våken, og hvis jeg vekker dem nå kommer hele kvelden til å gå med til legging.........de legger seg ca kl 7 til vanlig.
Mine unger kan ikke holdes oppe ved å finne på noe morsomt, putte i badekaret osv. Når de legges tidlig er det i kategorien sovne hvor som helst uten smokk (for mine barn som slettes ikke er sovebarn, er det nokså sensasjonelt..!). Derfor må de da bare puttes i seng. Kan hende de våkner etter 1-2 timer, men da går jeg inn igjen noen ganger og sier det er natta så roer de seg som regel igjen etter en kort stund.
Gammel 19-03-2008, 18:30   #6
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,268
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.

Min legger seg vanligvis kl 19. Men er av og til han er så sliten så da legger han seg mellom 17-18. går fint! Han bruker jo å sov til kl 9, så om han står opp litt før gjør ikke noe.
Gammel 19-03-2008, 19:14   #7
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Rogaland
Meldinger: 282
Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.Milie har en strålende fremtid.

Mine har bare fått sovet, og de har ikke våknet noe tidligere en vanlig dagen etter uansett.
Gammel 19-03-2008, 19:59   #8
Æresmedlem - Moderator

isilme sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 12,982
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.

Mine er 2 og 4 år gamle, og legger seg 1830-1930 til vanlig. Det hender rett som det er at spesielt storebror blir veldig trøtt på ettermiddagen. Sliten etter barnehagen, kanskje han sto opp litt for tidlig osv.
Her funker det heldigvis med et bad, eller finne fram noen ekstra morsomme leker (playdoh osv). De kan gjerne legge seg litt tidligere, men blir det såpass tidlig som 17, vet jeg at iallefall storebror ville våknet i 4-tida på natta..

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:39.