Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-01-2009, 18:57   #1
Medlem

team sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 225
MP Rating: 0% (0)
team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.
Hvor lenge gikk dere med (tegnings)blødning i svangerskapet???

Jeg begynte med rosa/rødlig blødning på lille nyttårsaften ifjor, å har til nå hatt det mer eller mindre i 2 uker og 2 dager
Har hatt maserier i 4 uker, og ble strippet for snart 2 uker siden, men ingenting skjer, jeg er 40 uker idag...

Hvor lenge gikk dere med blødning?
Kan det hende at jeg kan måtte gå med det i 2 uker til, dersom jeg går på overtid?

*lei*
Gammel 22-01-2009, 15:13   #2
Seniormedlem

kulani sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 1,548
kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.kulani har en strålende fremtid.
Sv: Hvor lenge gikk dere med (tegnings)blødning i svangerskapet???

Fire uker med maserier høres fryktelig slitsomt ut, håper du har født nå

Vet ikke hva som er vanlig/mulig mht tegningsblødning, hadde selv 2-3 døgn med førstemann (født i uke 39) og bittelitt sporblødning 14 timer eller noe sånt før fødsel nr 2 (uke 38).

Lykke til hvis du ikke har født allerede

Lillebror 2007
kulani er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2009, 15:18   #3
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,696
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tror det var i 6 uker før fødselen startet. Jeg hadde et par cm åpning de siste ukene, og jordmor trodde stadig jeg kom til å føde hvert sekund.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-01-2009, 19:11   #4
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,555
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Samme her, jeg gikk nøyaktig 6 uker før eldstemann kom til verden.
Gammel 23-01-2009, 15:55   #5
Medlem

team sin avatar

team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.team er fantastisk mot andre.

Nå har jeg født, tulla kom til verden på selveste termindagen sin, å da hadde jeg blødd nesten hele tiden i 18 dager, hatt maserier i vel 4 uker, som kom så tett som 3-5 min mellomrom ganske ofte, og var ganske vonde, jeg ble strippet nesten 3 uker før hun kom, gikk med 4 cm åpning i nesten 3 uker, å SÅ kom hun....

Så fikk ganske mange runder på sykehsuet pga sjekk om blødningen kom fra morkaken, osv, estimering osv..

Å estimeringen de tok på henne 2-3 uker før termin bommet de med hele 1,1 kg...

Så var et merkelig svangerskap dette, men tulla ble iallefall født 45 min etter ankomst til sykehsuet Så det gikk i det minste fort når det først begynte
Gammel 23-01-2009, 23:48   #6
Supermedlem

November sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 930
MP Rating: 100% (1)
November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.November har mye å være stolt av.

Gratulerer, team! Nå er vi i mål begge to
Gammel 24-01-2009, 11:53   #7
Medlem

team sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av November Vis post
Gratulerer, team! Nå er vi i mål begge to
ÅÅå, Så kjekt å høre fra deg igjen

Å tusen takk for det Nå kan vi bare kose oss videre, det er bare helt herlig Hadde nesten glemt hvor herlig denne tiden er, blir aldri lei av å se på henne

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:24.