Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-02-2009, 13:40   #31
Veteranmedlem

Missi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 3,172
MP Rating: 0% (0)
Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.Missi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: På overtid, med første fortsetter det med nr 2-3-4 osv?

Ser denne tråden er litt gammel jeg jeg svarer likevel.
1.barn 2 dager over termin
2.barn 7dager over termin
3.barn 2dager FØR termin
4.barn 12dager FØR termin

Så her snudde trenden med å gå over termin etter andre barn
Missi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 20:39   #32
Supermedlem

loke sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Holmestrand
Meldinger: 793
loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.loke er fantastisk mot andre.

1 mann 14 dager over termin
2 mann født mellom uke 36/37
3 mann keisersnitt litt før termin
4 mann ca 2 uker før termin

Veldig spent på 5 mann nå ja innstilt på å ikke gå over termin.
Gammel 29-03-2009, 08:05   #33
Seniormedlem

Bea81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,595
Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.Bea81 har en strålende fremtid.

Nr 1 - 4 dager over termindato
Nr 2 - 10 dager over termindato
Gammel 29-03-2009, 10:57   #34
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 90
Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.Sirene er som en lysfontene.

Ved første fødsel ble jeg satt igang 15 dager etter termin på grunn av lite fostervann. Jeg var umoden, og hadde ikke merket noe til murringer o.l.
Ved andre fødsel gikk jeg til akupunktur fra uke 36, og kjente da stikninger og murringer under behandlinga og i dagene etterpå. Forut for fødsel, fem dager etter termin, hadde jeg fire dager med igangsettelsesakupunktur. Jeg hadde aldri kommet igang med naturlig fødsel uten dette, garantert! Det er 3,8 år mellom barna, og de var begge stoore og tydelig over termin ved fødsel. Kroppen min trenger visst mer enn 42 uker for å komme i fødsel, men med store unger tar jeg ikke sjansen på å vente på at den selv setter igang
Sirene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 16:46   #35
Medlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 116
oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.oktaviastar har mye å være stolt av.

Jeg gikk over termin med alle 8. Lenger og lenger over med de 5 første (14 dager over med nr. 5), så et par dager kortere over med nr. 6 og så lenger og lenger igjen med de siste. Men nr. 8 gikk jeg 18 dager over termin. Så det ble et par mnd ekstra sv.skapstid i alt ja.
Gammel 29-03-2009, 17:58   #36
Moderator

Babe sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Meldinger: 8,635
MP Rating: 100% (2)
Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.Babe har et ubeskrivelig bra rykte.

Har bare gått på overtid med ett av barna, nr. 4...men her er mønsteret mitt da hvertfall:

Nr. 1: på termindagen
Nr. 2: 10 dager før termindagen
Nr. 3: på termindagen
Nr. 4: 13 dager etter termindagen

De tre første er jenter, sistemann gutt - en skikkelig "tregost" med andre ord.
Babe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 19:44   #37
Veteranmedlem

*Ariel* sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Ski
Meldinger: 4,495
*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ariel* har et ubeskrivelig bra rykte.

Nr 1 kom 9 dager etter termin.
Nr 2 (som kom ca 5.5 år etterpå) kom 6 dager før termin.
Gammel 10-04-2009, 18:11   #38
Seniormedlem

Catharina sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Bergens området
Meldinger: 1,656
Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.Catharina har et ubeskrivelig bra rykte.

Nr 1. 10dager over termin
Nr 2. 10 dager over termin.

Det med stress tror jeg stemmer godt.

Når jeg var 8dager over med første, ble det bestilt time for igangsetting, den natta kom jeg igang. Hun brukte bare litt lang tid, så derfor ble det 10dager

Når jeg var 9 dager over med andremann ble det bestilt time til igangsetting, og den natta begynte riene.

Lillesøster født 4.desember 2007, 10 dager på overtid.
Catharina er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2009, 19:32   #39
Medlem

Happycow sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 361
Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.Happycow er fantastisk mot andre.

Puh, ser at deg egentlig ikke er noe håp for meg heller her... Hadde håpet å gå en mnd mindre gravid denne gangen. Kanskje babyen liksom kunne komme i uke 38?

1. barn 15 dg over
2. barn 9 dg over (med akkupunktur to ganger iuke 41)
Maria født 31.01.05 kl 00:00
Mathias født 02.10.06 kl 16:35
Happycow er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:38.