Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-04-2009, 22:57   #1
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
Geisha er en ukjent størrelse akkurat nå.
Dalacin vaginal og amming

Er det noen som har erfaring med dette?
Jeg har fått det foreskrevet av legen min, men leser i pakningsvedlegget at det ikke skal brukes ved amming pga at virkestoffene går over i melken...

Hva ville dere gjort?
Geisha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2009, 06:43   #2
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 66
MP Rating: 0% (0)
Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.Solikk har en strålende fremtid.
Sv: Dalacin vaginal og amming

Det samme fikk jeg av legen min, hun spurte meg ikke engang om jeg ammet Heldigvis leser jeg bestandig pakningsvedlegg, og disse havnet da pent og pyntelig lengst inni medisinskapet......tør ikke bruke noe som går over i melka.
Solikk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-04-2009, 07:21   #3
VIP-Medlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,532
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dalacin vaginal og amming

Det er nok ikke en sterk antibiotika uansett.. Snuppa mi fikk 7 dagers dalacin kur når hun var 4 dager gammel
__________________
Dolly - stolt mamma til to prinsesser jan. 05 og april 08 som nettopp er 1 år

og 26 cm smalere rundt midjen
.....siden 19. januar 2009




Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-04-2009, 12:45   #4
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 2
MP Rating: 0% (0)
Geisha er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Dalacin vaginal og amming

Tusen takk for svar begge to!
Jeg har startet på kuren jeg også... Kan jo ikke gå med disse greiene heller... Er på fjerde dagen nå og har ikke merket noe forandring hos lille - så jeg satser på at legen vet hva hun gjør. Det er vel mange legemiddelfirma som er i overkant forsiktige og strenge på pakningsvedleggene for å beskytte deg mot avt. ansvar dersom det skulle skje noe. Slik jeg forstår det er merknaden om å ikke ta det dersom man ammer begrunnet med at man vet for lite. Og det betyr jo slett ikke at det er skadelig.

Geisha
Geisha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:29.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com