Etter det jeg har skjønt, så er det altså vegetabilsk FETT som det kan være melk i, mens vegetabilsk OLJE er trygt. Iallefall tør jeg ikke spise det foreløpig...
TRØTT: På den kafeen jeg var, så var utvalget av dressinger heller dårlig

Og er uansett kjipt om salat er det jeg er henvist til å spise hver gang jeg er på kafe

Shit! Er det melk i after eight også nå

, sjekket ikke engang fordi sykepleieren vi snakket med sa den var trygg... Kanskje det var derfor jenta ble dårlig igjen da
EDE: Jenta mi er testet med både prikktest og blodprøve, begge negativ. Men det er jo slik at om den slår ut, så er det sikkert - er den negativ, så kan hun likevel være allergisk. Det er vel fordi magen er mer sensitiv enn huden. For at allergi skal vises i blodet, så må den være ganske kraftig. Tok mange år før allergiene mine vistes i blodprøver, selv om jeg åpenbart var syk.
Derfor ha legene bestemt at jeg inntil videre skal holde meg unna alle former for melkeprodukter, for å se om formen til jenta mi blir bedre

'
De regner med at det i tilfelle er melkeallergi og ikke lactoseintoleranse, men ville likevel at jeg skulle unngå alt nå i første omgang.