Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-08-2004, 10:41   #1
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,227
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.
70-tallsfest.Klær???

Hva i all verden har man på seg på 70-tallsfest da

Gå gjerne i detaljer!

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2004, 12:02   #2
Supermedlem

Milli Vanilli sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 1,422
MP Rating: 0% (0)
Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.Milli Vanilli har mye å være stolt av.
Sv: 70-tallsfest.Klær???

Jeg ble født på syttitallet, og i slutten av det tiåret vanket lille meg i brune cordfløyelsbukser og brune kjoler og faktisk brun velourdress. Veldig in med brunt altså... og orange og grønt. Kan tenke meg at jeg var stilig.
Milli Vanilli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2004, 12:07   #3
Seniormedlem

Finni sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Ryfylke i Rogaland
Meldinger: 2,652
Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.Finni har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Milli Vanilli
Jeg ble født på syttitallet, og i slutten av det tiåret vanket lille meg i brune cordfløyelsbukser og brune kjoler og faktisk brun velourdress. Veldig in med brunt altså... og orange og grønt. Kan tenke meg at jeg var stilig.
Slik så jeg og ut.
Ta med litt sleng i buksa og noen litt store smykker, ikke flowerpower, så blir du fiiinn.
Velur og cordfløyel og syntetiskestoffer var tingen i de dager.

Finni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2004, 13:09   #4
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,266
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var på 70 tallsparty for noen mnd siden,var forresten kjempegøy

Hadde på meg mørkebrun bukse med kjempesleng! og orange bluse og hade over en strikkevest,så skikkelig j***g ut kan man si

Jeg er født på 70 tallet og kan huske de gusje fargene vi hadde som brun,orange,gul og spygrønn.
Gammel 25-08-2004, 13:29   #5
Veteranmedlem

Christinamor sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 3,308
Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.Christinamor har en strålende fremtid.

Og evt stooore briller!
Lei filmen "Tilsammans" påvideo, så får du mange tips der!
Lykke til!

Fødselsrapport
Christinamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2004, 10:22   #6
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

Lår-kort brun kjole.Kan det være riktig da?

VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2004, 10:23   #7
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Forresten.Hva med gutta?Cordfløyels-bukser uten sleng,går det bra da??Eller må det være sleng

Gammel 26-08-2004, 10:25   #8
VIP-Medlem

Meldinger: 9,817
Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.

Lårkort brun kjole KAN høres litt mer 60-talls ut, men jeg husker moren min hadde korte kjoler på søttitallet, noen med ganske markante mønstre. Ellers så husker jeg hele buksedresser i kordfløyel og velur, med korte ermer og strikk i livet. Slengbukser i dongeri med broderier, det har det jo vært mye av for ikke lenge siden også. Hekleponchoer og heklesjal. Lange skjørt i hippiestil.
Maximillia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2004, 10:27   #9
VIP-Medlem

Meldinger: 9,817
Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg husker hvilket årstall jeg gikk over fra sleng til smale bukser (noe jeg ALDRI hadde trodd skulle skje!): Det var i 1977-78, da jeg var 13 år. Så slengbuksene forsvant på slutten av søttitallet og ble så SKIKKELIG ut for en stund.
Maximillia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2004, 10:35   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,571
loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.loop er et navn alle kjenner.

Jeg hadde sjokkrosa firkantbukser. Sånne vide i bena sydd av fire stykker.
Til han: Plattsko, store slips i brune og grønne farger som henger si slakkk knute. Skjorter med store snipper. Langt hår, parykk? Eller Michael Jakoson hår, stort og krusete! Koteletter (digert skinnskjegg), fås kunstig som kleber. Brysthår skal syns!

Sist endret av loop; 26-08-2004 kl 10:38.
loop er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:19.