Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2009, 16:52   #11
Medlem

BitteLille sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 319
MP Rating: 0% (0)
BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.BitteLille har mye å være stolt av.
Sv: Barbermaskin til dyr?

Må bare advare om at de billigste som regel er ræva. Lugger som f.... og blir ubrukelige fort. Nå har jeg hatt Lhasa apso da, ikke alle som har samme pels som de...
Gammel 10-06-2009, 21:25   #12
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 8,097
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Det funket helt greit

Hvor har katta blitt av?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 11-06-2009, 06:02   #13
Seniormedlem

Medlem siden: May 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,573
Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.Elsie har en strålende fremtid.

Så flott at det funka, Silkepels.

Sitat:
Opprinnelig postet av BitteLille Vis post
Må bare advare om at de billigste som regel er ræva. Lugger som f.... og blir ubrukelige fort. Nå har jeg hatt Lhasa apso da, ikke alle som har samme pels som de...

Jeg har mest erfaring med lhasa og cocker pelser. (Hund, altså og ikke katt) Trodde ikke mine egne øyne da jeg så hvor god den minste var til hundepelsene i alle fall. Til daglig bruker jeg en Oster, men kjøpte disse for å sjekke. Men, selvsagt, den dyreste er sikkert bedre og er jo latterlig billig om man sammenligner med Oster sin.

Elsie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 08:03   #14
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Den fra Europris til 499 var minst like god som dyrlegens
Katta mi er halvt perser, så den har MYE og langt hår. Men det gikk kjempefint med den maskina

Anbefales
Gammel 11-06-2009, 09:13   #15
Supermedlem

Olasmamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østfold
Meldinger: 635
Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.Olasmamma har en strålende fremtid.

Ble veldig glad når jeg fikk se denne tråden. Har nemlig en pus selv med lang pels som tover seg. Skal kjøpe denne klipperen og prøve. Vi pleier å dra til veterinæren to-tre ganger i året og det koster meg ca 1000 kr hver gang. Fatter ikke hva det er med Rikke sin pels. Det blir liksom ikke sånne vanlige floker, men det er underpelsen som tover seg i store omåder på katten. Det nytter ikke å holde pelsen i orden ved å gre for det har vi prøvd. Hun elsker å være mye ute og vi har skog rundt eiendommen. Hun går altså med stubbkort pels når det er varmt nok til å klippe henne. Ser jo helt merkelig ut.

Olasmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 21:52   #16
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Olasmamma, iiiik 1000 kroner pr gang????? Jeg betaler "bare" 400. De tar ikke betalt for klippingen (har av og til barbert selv også ), men de tar betalt for bedøvelsen.

Så jeg tenkte å spare pus for traumene med å sitte i bur i bilen til og fra, spare pus for bedøvelsen og bakrusen som varer i timesvis. Han er jo også 12 år, så jeg vet ikke hvor sunt det er med så kraftig bedøvelse i lengden. Pluss spare lommeboka mi for de 400 kronene hver gang
Gammel 11-06-2009, 21:59   #17
Supermedlem

~Sonja~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Sørlandet...
Meldinger: 1,301
~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Sonja~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Fikk du katta til å sitte rolig under klippinga?
~Sonja~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-06-2009, 22:10   #18
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Jeg måtte ha hjelp av sambo til å holde han fast, men det gikk veldig greit

Her er før og nå-bilder:

Før:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå (sjekk den tynne halen!):
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Stakar, han ser jo helt skamklipt ut. Men det er han jo også

Trøster meg med at det bare tar noen dager før det jevner seg fint ut da Også var det sikkert veldig deilig for ham å bli kvitt både floker og varm pels

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:10.