Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2004, 13:05   #1
Seniormedlem
 
Maritmor sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,830
MP Rating: 0% (0)
Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.Maritmor har en strålende fremtid.
Ekstrem forandring på TvNorge

Har noen av dere fått med dere at de søker kandidater til dette programmet? Er det så såfall noen av dere som skal søke på det?

Klør i skrivefingrene mine etter å sende dem et brev ja
__________________
gutt -99 gutt-03 og jente -05
Maritmor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 13:23   #2
Veteranmedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 4,693
MP Rating: 0% (0)
Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.Iset har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Har lyst jeg og, men jeg syns det er folk som fortjener det mye mer enn meg, dessuten tror jeg de tar de verste tilfellene først, de som har virkelige problemer. Eneste jeg kunne tenke meg er litt fettsuging her og der, stramme opp mageskinnet litt, og å fikse litt på munnen. Så det er nok mange som bør kommer foran meg i køen ja...

Men for all del, det skader jo ikke å sende en søknad, de som jobber med programmet er nok flinke å velge ut de som trenger det mest.
__________________
Storesøster, 12. oktober 2003 & Lillebror, 27. mars 2008
Iset er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 13:27   #3
Seniormedlem
 
Bounty sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,995
MP Rating: 0% (0)
Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.Bounty er et navn alle kjenner.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Nope! Har ikke tenkt på å skrive til dem.
__________________
94 02 05 07
Bounty er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 13:36   #4
Supermedlem
 
Roskva sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Hjemme i Bodø.
Meldinger: 1,168
MP Rating: 0% (0)
Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.Roskva er fantastisk mot andre.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Kunne godt tenkt meg litt fettsuging, mageplastik og litt sånnt, ikke noe dramatisk som endre ting i ansiktet så jeg hadde sett ut som en helt annen.
Men gubber er nå litt søt, jeg nevnte det for han at jeg kunne jo søke,
det jeg fikk til svar var at :Du er alt for fin til å få være med, du blir ikke trekt ut!!
__________________
Store A-04 og Lille A-06
Hva er koseligere enn et barns hånd i din? Så liten, så myk, så varm...
Marjorie Holmes



Roskva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 13:37   #5
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

jo da kunne nok ha skrevet,men ville nok ikke bli trukket ut.
Har nok av skavanker men ikke stygge nok til at de virkelig plager meg.
Ansiktet mitt er jeg fornøyd med det er verre med den svære rompa...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 13:42   #6
Seniormedlem
 
Katrinemor sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,475
MP Rating: 0% (0)
Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.Katrinemor er fantastisk mot andre.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Jeg har lenge ventet på at Ekstrem forvandling skal komme til Norge og endelig. Jeg er iferd med å skrive til TvNorge til Ekstrem forvandling. Jeg sendte inn en e-post til TvNorge for en stund siden og hadde et stort ønske om at det skulle komme hit, kanskje jeg var med på å hjelpe til at det kom så raskt hit eller???

Jeg sier dett til ALLE: "Er det noe dere ikke er fornøyd med dere selv, noe som dere har villet forandret på lenge så send inn en søknad". Det skader ikke, enten får dere et ja eller nei. Verre enn det er det ikke.
__________________
Katrinemor
Nicholay 20.02.02 & Alexandra 30.09.05
Katrinemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 13:59   #7
Veteranmedlem
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Nordaførr
Meldinger: 3,203
MP Rating: 0% (0)
D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Sitat:
Opprinnelig postet av Katrinemor
Jeg har lenge ventet på at Ekstrem forvandling skal komme til Norge og endelig. Jeg er iferd med å skrive til TvNorge til Ekstrem forvandling. Jeg sendte inn en e-post til TvNorge for en stund siden og hadde et stort ønske om at det skulle komme hit, kanskje jeg var med på å hjelpe til at det kom så raskt hit eller???

Jeg sier dett til ALLE: "Er det noe dere ikke er fornøyd med dere selv, noe som dere har villet forandret på lenge så send inn en søknad". Det skader ikke, enten får dere et ja eller nei. Verre enn det er det ikke.
Å sende inn en søknad til dette er vel ikke bare bare. Jeg mener at dersom man melder seg på noe sånt, så bør man tenke særdeles nøye gjennom hva man egentlig melder seg på. Endre utseendet sitt drastisk på TV. Dette er ikke snakk om å klippe seg kort eller få noen nye klær. Dette er snakk om full renovering. Og jeg tviler sterkt på at det er mange her som virkelig har behov for dette.

Å blottlegge seg selv på denne måten... Jeg mener bestemt at mange da i første omgang har behov for en psykolog, ikke en plastisk kirurg!
__________________
D'Arcy & Spøkelset (feb*03)


D'Arcy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 14:04   #8
Supermedlem
 
Elinorrine sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Meldinger: 709
MP Rating: 0% (0)
Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.Elinorrine er et navn alle kjenner.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Kunne tenkt meg å få fixa litt her og litt der, men, stort MEN, ikke til forlystelse for en stor del av Norges befolkning. Plutselig er en C-kjendis fordi en hadde hengepupper. Er ikke akkurat det jeg ville ønsket bli gjenkjent på gaten for
__________________
Elinorrine og Snuppa - august 2003
Å ta bestemmelsen om å få barn er avgjørende. Det er en avgjørelse om å gå med hjertet på utsiden av kroppen for resten av livet. E.Stone
Elinorrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 14:11   #9
Æresmedlem
 
Delfinus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,675
MP Rating: 0% (0)
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Skal nok ikke søke nei. Om dere søker for å få litt fettsuging så tror jeg ikke dere får innvilget det, de er ute etter folk som har flere problemer enn som så, de EKSTREME tilfellene....
__________________
IKKE nybaktmamma lenger J: 1998 og j: 2002
Delfinus er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2004, 14:22   #10
VIP-Medlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,821
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ekstrem forandring på TvNorge

Jeg hadde store ambisjoner om å gjøre det, men etter å ha lest kriteriene deres så tror jeg at jeg dropper det.
For det første har jeg ikke mulighet til å ta meg fri hele sommeren og for det andre så er det det mest ekstreme de er ute etter; tror rett og slett ikke jeg er fæl nok.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:43.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com