Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2007, 16:39   #1
Seniormedlem

Reggius sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,781
MP Rating: 0% (0)
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.
En smule forbannet!!!

Arghhhhh.
HAr fått en brosjyre i posten fra noe som kalles ta-tilflukt med et forholdsvis kristenfanatisk innhold, der det blir oppfordret at barn over 12 år leser!!! Daævven å forbannet jeg ble, det står mye om evig fortapelse og helvete der!
I sinne sender jeg en epost om at jeg ikke vil ha slikt tilsendt, og at jeg har lapp med: Reklame, nei TAKK!

Men vet dere hva? Etter å ha lest på deres hjemmeside så leser jeg: Informasjonsbrosjyrer er utsendt fra meg til landets husstander. Brosjyrene berøres ikke av markedsføringslovens paragraf 2, om rett til å motsi seg uadressert post/ reklame. Det betyr at de lovlig kan sendes ut til samtlige norske husstander.

Da blei jeg ikke mindre forbannet, og sender enda en sint e-post, så nå kommer jeg nok til å havne i helvete!!

Sukk og stønn så forbannet jeg er - har veldig lyst til å følge opp denne saken og henvende meg til ett eller annet departement og få en slutt på dette....

Nei, nå får jeg roe meg ned - lite å hisse seg opp over egentlig!!! Men tenk om Snuppa hadde vært rundt 10-11 år og kommet hjem før meg og sambo fra skolen og begynt å lese dette - ganske skremmende lesing (å oppfordre 12-åringer å lese vil være som en magnet for en 10-åring vil jeg tro)

MVH Reggius - litt sinna, men på vei "ned" (at jeg gidder å bli så sinna??? - huff)
Deilig å få det ut!!!

Sist endret av Reggius; 06-10-2007 kl 17:14.
Reggius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:50.