Arghhhhh.
HAr fått en brosjyre i posten fra noe som kalles ta-tilflukt med et forholdsvis kristenfanatisk innhold, der det blir oppfordret at barn over 12 år leser!!! Daævven å forbannet jeg ble, det står mye om evig fortapelse og helvete der!
I sinne sender jeg en epost om at jeg ikke vil ha slikt tilsendt, og at jeg har lapp med: Reklame, nei TAKK!
Men vet dere hva? Etter å ha lest på deres hjemmeside så leser jeg: Informasjonsbrosjyrer er utsendt fra meg til landets husstander. Brosjyrene berøres ikke av markedsføringslovens paragraf 2, om rett til å motsi seg uadressert post/ reklame. Det betyr at de lovlig kan sendes ut til samtlige norske husstander.
Da blei jeg ikke mindre forbannet, og sender enda en sint e-post, så nå kommer jeg nok til å havne i helvete!!
Sukk og stønn så forbannet jeg er - har veldig lyst til å følge opp denne saken og henvende meg til ett eller annet departement og få en slutt på dette....
Nei, nå får jeg roe meg ned - lite å hisse seg opp over egentlig!!! Men tenk om Snuppa hadde vært rundt 10-11 år og kommet hjem før meg og sambo fra skolen og begynt å lese dette - ganske skremmende lesing (å oppfordre 12-åringer å lese vil være som en magnet for en 10-åring vil jeg tro)
MVH Reggius - litt sinna, men på vei "ned" (at jeg gidder å bli så sinna??? - huff)
Deilig å få det ut!!!

Sist endret av Reggius; 06-10-2007 kl 17:14.
|