Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-07-2004, 12:15   #1
Veteranmedlem

Anne M sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 3,233
MP Rating: 0% (0)
Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.
urk Har dere sommervær?

Nå er jeg mektig lei dette drittværet, det varierer sånn at jeg aner ikke lenger hva jeg skal kle meg om morgenen.

Går jeg i bukse og tette sko kan du banne på at det kommer sol og 20 grader.
Tar jeg på meg t-skjorte og åpne sko, gjerne skjørt også, så kan du være sikker på at det regner innen jeg skal hjem fra jobb.
Da ser man jo så lur ut
Det varierer fra 10-12 til 20-22 grader, en kan jo bli syk av mindre.

Jeg vil ha sol, sommer, kunne bade i bassenget på terrassen, sole meg, grille når det passer meg og ikke værgudene. Jeg vil ha bedre vær!!!

Nå regner det, det er grått og trist og jeg gidder ikke engang løpe ærend i lunsjen. Når det er sol er jeg ute i lunsjen hver eneste dag.
27 juli gliser det til meg fra kalenderen, men det kan da umulig stemme???
Vi har jo ikke hatt en hel uke i strekk med finvær ennå?

Denne bønnen er til værgudene: SEND MER SOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammel 27-07-2004, 12:17   #2
VIP-Medlem

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,413
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har dere sommervær?

Sitat:
Opprinnelig postet av Anne M
Går jeg i bukse og tette sko kan du banne på at det kommer sol og 20 grader.
I så fall synes jeg du skal være deg ditt ansvar bevisst og gå i bukse og tette sko hele tiden.

Teofelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2004, 12:25   #3
Veteranmedlem

Anne M sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 3,233
Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.Anne M har en strålende fremtid.

"Du, der har du den igjen!"

Gammel 27-07-2004, 12:26   #4
Veteranmedlem

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,359
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, i dag har vi endelig sommervær!!!
Gammel 27-07-2004, 13:01   #5
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

drittvær.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2004, 13:06   #6
Seniormedlem

Isolde sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 1,644
MP Rating: 100% (4)
Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.Isolde har en strålende fremtid.

JA! I dag kom godværet. Får bare håpe at det varer.
Gammel 27-07-2004, 13:07   #7
Seniormedlem

junien sin avatar

Meldinger: 1,771
junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.junien er fantastisk mot andre.

Bor i regnbyen jeg og, og er like lei som deg........
Har heldigvis en sydentur å se frem til i september.
Uten den så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.......

1993 1998 2002

Gresset er grønt der du er....bare du husker å vanne det!
junien er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2004, 13:14   #8
Seniormedlem

Evah sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,175
MP Rating: 100% (1)
Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.Evah har en strålende fremtid.

Har veeeldig skiftende vær vi også, er møkklei! Kan ikke huske å ha hatt en så kjip sommer på leenge... Og det skulle liksom bli knall sommer i år...? Ja, vi venter ennå!
Evah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2004, 13:27   #9
Supermedlem

powerpuff sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 699
powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.powerpuff er på vei til noe stort.

Her så er det litt overskyet, men det er ganske varmt ute da. Er lei av dette været nå .
Gammel 27-07-2004, 13:39   #10
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Her er det ikke sommervær idag, heldigvis
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:32.