Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-07-2004, 23:39   #1
Supermedlem
 
Smaaen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: øst i landet
Meldinger: 741
MP Rating: 0% (0)
Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.
_plystre Måling av BMI og fettprosent

Har vurdert å måle dette på treningstudio hvor jeg går men ville først høre om noen har erfaring med dette for jeg er redd jeg kommer til å bli skuffet

Hva og hvordan måler de dette egentlig og hvordan skal dette være for ett normalt menneske?

Er det 100% riktig?

Vet dere deres BMI og fettprosent?
__________________
Smaaen & Alexander 02.06.03
Smaaen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2004, 23:50   #2
Supermedlem
 
Forglemmegei sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 702
MP Rating: 0% (0)
Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.Forglemmegei er fantastisk mot andre.
Sv: Måling av BMI og fettprosent

Hvordan var det man regnet ut det igjen da tro hmmmm... min er på 22 ca og det er normalvekt!!
__________________
Forglemmegei er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2004, 23:52   #3
Seniormedlem
 
Hippie sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: Hjemme så klart!
Meldinger: 2,937
MP Rating: 0% (0)
Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.Hippie er et navn alle kjenner.
Sv: Måling av BMI og fettprosent

Jeg har BMI på ca 20,5 men jeg målte min fettprosent på en side på nettet. La inn masse data om cm her og der på kroppen. Og min fettprosent var litt for høy! Kom som en bombe det!

Har jo ikke trent på 1 1/2 år så da kan man jo ikke forvente noe annet.
__________________


Hippie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-07-2004, 23:52   #4
Veteranmedlem
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Classified
Meldinger: 4,822
MP Rating: 0% (0)
safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.safran har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Måling av BMI og fettprosent

Jeg kan iallefall si så mye som at BMI ikke kan brukes slavisk på enkeltpersoner. Den er beregnet ut fra et gjennomsnitt, og det vil alltid være noen som befinner seg under eller over.
__________________
Damned if you do, damned if you don't
safran er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2004, 00:22   #5
Supermedlem
 
Carnita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Karmøy
Meldinger: 970
MP Rating: 0% (0)
Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.Carnita er fantastisk mot andre.
Sv: Måling av BMI og fettprosent

http://www.slankenett.no/interaktivt/bmi.asp

Her kan man regne ut sin bmi.
__________________
Magnus født des.03 og Ruth født aug.06
Carnita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-07-2004, 00:47   #6
Supermedlem
 
Smaaen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2003
Sted: øst i landet
Meldinger: 741
MP Rating: 0% (0)
Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.Smaaen er et navn alle kjenner.
Sv: Måling av BMI og fettprosent

Tusen takk for kjempe fine svar
Har prikket for mye i dag så må vente med å gi takkeprikker
Satt veldig stor pris på linken jeg fikk,den var toppers nå skal Småen bli
__________________
Smaaen & Alexander 02.06.03
Smaaen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com