Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-05-2009, 19:21   #1
tes
Supermedlem
 
tes sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 757
MP Rating: 0% (0)
tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.
Har noen en touchmobil å anbefale ?

Jeg er på leting etter en ny mobil og i denne jungelen er det jo ikke rent få å velge mellom.
Kunne tenke meg en touchmobil.

Noen som har noen å anbefale ? Tenker ikke på et spesielt merke.
Har sett på den nye Noki 5800 men skulle gjerne hørt litt om noen har denne eller andre typer.
__________________
Storesøster april 05
Lillebror okt 06
Lillesøster født 070708

tes er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 19:33   #2
Moderator
 
isilme sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 13,732
MP Rating: 0% (0)
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

Kjæresten min har HTC touch HD, og er knallfornøyd. Men den er vel ikke akkurat billig, tror jeg. Men jeg tror de fleste HTC-mobilene er ganske bra.

Jeg har Ericsson G900, som kombinerer touch og taster. Jeg er superfornøyd! Liker å skrive sms på tastene, men bruker touch-skjermen til det meste annet. Litt liten skjerm i forhold til de rene touchtelefonene, men det gjør meg ingenting.

Sjekk Amobil.no - de pleier ha greie tester og "anmeldelser" av mobiler.
__________________
Alenemor til jan'04 og april'06.............PM
isilme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 20:57   #3
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,109
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

Sitat:
Opprinnelig postet av Isilme
Men jeg tror de fleste HTC-mobilene er ganske bra.
Pappa fikk en HTC (ikke touch) gjennom jobben, og holdt på å irritere seg ihjel. Den ble ganske fort byttet ut med en ny mobil, og da ble det ikke noen ny touch som planen var i utgangspunktet.

Selv har jeg iPhone, og jeg elsker den
Og det gjør stort sett alle de som har prøvd den og

Selv pappa som er skikkelig Applemotstander har motvillig innrømt at han ønsker seg iPhone
__________________
Min blogg

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 21:08   #4
Moderator
 
isilme sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 13,732
MP Rating: 0% (0)
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

Hehehe, kjæresten min bytta ut iPhonen -som han hatet- med den HTC'en, så det er vel delte meninger og smak og behag.
__________________
Alenemor til jan'04 og april'06.............PM
isilme er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 21:29   #5
Medlem
 
Tufso86 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Utenfor Bergen.
Meldinger: 454
MP Rating: 0% (0)
Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.Tufso86 har en strålende fremtid.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

iPhone

Jeg har hatt min i ett år og skal ALDRI bytte den ut!
__________________
26.01.09 fikk vi verdens største gave!
Tufso86 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 21:49   #6
Supermedlem
 
Strwberri sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 1,173
Blogginnlegg: 34
MP Rating: 0% (0)
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

HTC Diamond Touch 2 kommer jo ut nå, om den ikke alt ER kommet ut. Den skal hvertfall inn her i huset. Jeg bruker telefonen til å ta bilder, så jeg har satt som krav MINST 5 mpx. Pluss at den bør tåle en hel dag med bøttevis med meldinger og et par samtaler.


Det kommer jo egentlig mest an på hva du bruker telefonen til hvilken telefon du bør velge..
__________________

Bildegalleriet til oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 21:32   #7
Isa
VIP-Medlem
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,109
Blogginnlegg: 36
MP Rating: 0% (0)
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

Helt klart
__________________
Min blogg

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 21:54   #8
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,447
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

Jeg kjøpte HTC til samboeren min til jul, og han er stooorfornøyd.
Sjekk ut f.eks denne TEST: HTC Touch Pro - Amobil.no
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 22:30   #9
VIP-Medlem
 
AnneKristine sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,734
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

Jeg har nokia 5800 og er kjempe fornøyd har ingenting å utsette på den
__________________
"Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn"

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-05-2009, 22:58   #10
VIP-Medlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,731
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har noen en touchmobil å anbefale ?

Jeg har LG KU990, og er kjempefornøyd. Den kom ikke så verst ut hos Amobil heller. Jeg stilte som krav at kameraet skulle være godt for jeg bruker det mye og sender MMS, og da utgikk iPhonen jeg egentlig ønsket meg.

http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg

Sist endret av emin; 12-05-2009 kl 23:06.
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:45.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com