Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Vis resultat: Hva gjør du?
Ringer å sier fra at man ikke kan komme, og prøver å avtale ett annet tidspunkt... 99 100.00%
Venter og ser det an utover den tiden man egentlig skulle møtes 0 0%
Lar være og ringe, dem ser jo at man ikke dukker opp... 0 0%
Velgere: 99. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-07-2006, 17:19   #1
Supermedlem
 
Supra sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Kirkenes
Meldinger: 783
MP Rating: 0% (0)
Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.Supra har mye å være stolt av.
Hva gjør du??

Nå sitter jeg her og er eitranes forbanna!!! Ett vennepar av oss skal gifte seg på lørdag og i den forbinnelse er ett annet vennepar av oss kommet opp hit. Tidligere i dag fikk vi melding om at vi måtte sette på kaffen etter middag, for da fikk vi besøk!
Vi ryddet, støvsugde, kjøpte inn kaffemat og det hele. Nå når vi har ventet noen timer, får vi en melding der det står at dem kommer i mårra, for det ble så sent. Blir så sinna!! Vi har tusen andre ting vi heller skulle ha gjort enn å sitte å vente på folk som er for late til å sende en melding eller ta en telefon til oss for å si at de blir forsinket..... Jeg kan ikke fordra sånt tidstyveri og synes det er beint fram uhøflig. Nå har jeg i tillegg ei lita jente her som gråter fordi hun hadde gledet seg til vi skulle få besøk, og hadde vasket og pyntet seg....

Hva gjør dere hvis dere har gjort en avtale og dere later til å bli veldig forsinket eller at dere må stå over?? Hva mener dere er vanlig folkeskikk?

Jeg snakker selvfølgelig ikke om de situasjonene der det er krise, og man ikke har mulighet til å si fra o.l...
__________________
Maria 17.12.02
Ravn 15.12.05

Mammas verdifulle små skatter
Supra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com