Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2005, 11:27   #1
Veteranmedlem
 
Nicy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Sted: På en rosa sky
Meldinger: 3,241
MP Rating: 0% (0)
Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvordan finne ut om teater, musikaler og forestillinger i oslo?

Jeg og samboeren har veldg lyst å ta en natt på hotell i oslo i slutten oktober. Da må vi ha noe å finne på fredagskveld. Ut på byen er ikke aktuelt siden jeg er gravid.
Så da lurer jeg på hvor jeg kan finne informasjon om forestillinger som går i oslo? Alt fra musikaler, teater, evnt komikershow.
Noen som kan hjelpe? Evnt anbefale?

Eneste jeg vet om er Daginn Lyngbø, som jeg helt klar kunne tenkt meg å se, men vet ikke helt om samboeren er like lystn på det, for han er svensk og sliter littmed den dialekten..

Og hva heter de forskjellige scenene og stedene de har slike forestillinger? For da kan jeg kanskje se på internettsiden dems.. *grønn på dette*
__________________
"Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet"

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

Turbo høst-03 , : Snuppa vår-06
Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2005, 12:05   #2
Supermedlem
 
Babyboo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Ski
Meldinger: 716
MP Rating: 0% (0)
Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.Babyboo har mye å være stolt av.
Sv: Hvordan finne ut om teater, musikaler og forestillinger i oslo?

Mye kan du finne ut ved å klikke her: http://oslopuls.no/

God tur til storbyen!
__________________
Babyboo og Niclas f 03.01.03


Min MOBILBLOGG
Babyboo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2005, 12:48   #3
Seniormedlem
 
Lisse sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Bærum
Meldinger: 1,577
MP Rating: 0% (0)
Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.Lisse er fantastisk mot andre.
Sv: Hvordan finne ut om teater, musikaler og forestillinger i oslo?

Kjøp Aftenposten. I kulturdelen står det oversikt over hva som går på de forskjellige teatrene.

Og her finner du en grei oversikt for hele landet
http://www.ticketmaster.no/html/home.htmI
__________________
Hilsen Lisse og - mai 2001 og -April 2004
Lisse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2005, 12:53   #4
Supermedlem
 
jentemamma sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Ved Oslofjorden
Meldinger: 1,237
MP Rating: 0% (0)
jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.jentemamma har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan finne ut om teater, musikaler og forestillinger i oslo?

De fleste kinoer har egne nettsteder - ta et søk på feks Oslo kino matografer.

Teater og musikaler anbefaler jeg bilettsentralen ( ticket master) ( se link ovenfor)
__________________
hilsen
jentemamma
jentemamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2005, 23:25   #5
Supermedlem
 
Monipen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østlandet
Meldinger: 743
MP Rating: 0% (0)
Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.Monipen har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan finne ut om teater, musikaler og forestillinger i oslo?

Sjekk ut denne: http://www.wallmans.no/templates/Main.aspx?id=8 Her får dere både show og treretters middag (el. 5 el. 7 retters!) servert av syngende og dansende servitører. Jeg har vært der ved tre ulike anledninger og det var like moro hver gang! Det tar hele kvelden fra ca 19-23.

Sjekk spesielt hotellpakkene deres på hjemmesiden. Bl.a. Radisson SAS Nydalen og diverse Scadic hoteller har overnatting med frokost og show med middag alt i ett for kr 925,- pr person! Billigere får man det knapt tror jeg. (995 på Rainbow og First Hotel)

Ellers har du fått fine linker av de som er over her!
__________________
Monipen (Maimor på SM)
Storebror (Februar 2002),
Lillesøster (Mai 2005) og Valentina (Februar 2008)
Monipen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2005, 08:35   #6
Seniormedlem
 
Hope3 sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 2,506
MP Rating: 100% (2)
Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.Hope3 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan finne ut om teater, musikaler og forestillinger i oslo?

Jeg og en venninne skal på Latter og se på Hurra for Andersen i november
__________________
Mamma til -98 -04 jente aug 07
Hope3 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:06.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com