Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-06-2005, 10:44   #1
Seniormedlem
 
*Trixie* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,624
MP Rating: 0% (0)
*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.
Question Hvordan takler dere komplimenter???

Jeg er ekstremt dårlig på det. Om noen kommer å sier: "å så fin du var idag" eller noe sånt så får jeg ikke sagt noe, men rødmer passe mye!
Dagens værste hendelse var at noen håndverkere(vi bor på ett helt nytt boligfelt hvor det bygges mye) plystra på meg når jeg gikk med Hedda i vogna. Blir dødsrød og bare strena vidre. Nå vet jeg ikke om det var noe kompliment da, den plystringa, den var vel sånn typisk håndverker-kødding, men de fikk vel det resultatet de ville, meg i full fart med vogna og knall rød i ansiktet.

Så åssen takler dere komplimenter av forskjellige slag???
__________________
*Trixie*


"Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet"...
*Trixie* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 10:47   #2
Supermedlem
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 783
MP Rating: 0% (0)
Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.Albertine har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Jeg får så få komplimenter at jeg suger til meg det jeg kan av de som blir meg til del. Hva med å smile og vinke til de som plystrer? Og imøtekomme de som synes du er fin i dag med et bredt smil og et aldri så lite takk?
__________________
2001, 2003 og april 2007
Voyager på SM
Albertine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 11:00   #3
Supermedlem
 
Surferosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 995
MP Rating: 0% (0)
Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.Surferosa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Jeg sier takk og smiler jeg.
__________________
Surferosa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 11:05   #4
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Sitat:
Opprinnelig postet av Surferosa
Jeg sier takk og smiler jeg.
jeg også
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 11:07   #5
Veteranmedlem
 
Smeeka sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: BattleGrounds
Meldinger: 3,996
MP Rating: 0% (0)
Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Man sier da takk. Komplimenter er koselig.
__________________





Smeeka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 11:10   #6
TJORVEN-72
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Sier litt rødmende takk

Noen ganger gjør jeg akkurat det samme som deg, kommer litt ann på situasjonen...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 11:44   #7
Medlem
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Meldinger: 386
MP Rating: 0% (0)
Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.Kanutte har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Sitat:
Opprinnelig postet av TJORVEN-72
Sier litt rødmende takk

Noen ganger gjør jeg akkurat det samme som deg, kommer litt ann på situasjonen...
Signerer denne. Synes egentlig at det kan være litt pinlig å få komplimenter. Det er noe annet hvis noen skryter av Knøtta, da blir jeg yrende glad og stråler og takker uten blygsel (hun er jo den aller aller fineste!!!)
__________________
Mamsen til Knøttfrøkna, mai -05
Kanutte er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 12:21   #8
Seniormedlem
 
Mari sin avatar
 
Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
MP Rating: 0% (0)
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Tja, de få gangene det skjer, så smiler jeg vel pent og sier takk. Og så blir jeg kjempeglad for at noen har merket at jeg har klippet meg eller tatt på med fin genser eller hva det skal være.
__________________
Mari, Marte mai2004 og Dina okt.2007 (Palindrome på SM)



Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 13:21   #9
Veteranmedlem
 
Ritamor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,476
MP Rating: 0% (0)
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Jeg takler komplimenter dårlig....
Noen ganger sier jeg lett rødmende Takk.
Noen ganger prater jeg det bort
Noen ganger må jeg gjengjelde komplimenene

Men når noen gir meg komplimenter som gjelder barna blir jeg glad og takker. Akkurat da synes jeg det er stas å få komplimenter...
__________________
Klemmer i kø fra Ritamor
Hestejenta -99 og Prinsessa -04
Ritamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-06-2005, 13:24   #10
Supermedlem
 
Lotta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,405
MP Rating: 0% (0)
Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.Lotta har mye å være stolt av.
Sv: Hvordan takler dere komplimenter???

Jeg sier takk og tar det til meg.
__________________
Jeje
Lotta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:44.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com