Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-02-2007, 12:47   #1
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 18,704
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.
eek Linda Grubben legger opp

Nå fikk jeg sjokk her jeg sitter å ser på skiskytinga. Fikk nesten like mye sjokk som Dag Erik Pedersen
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 12:48   #2
Supermedlem

chickpea sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 1,266
MP Rating: 100% (2)
chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.chickpea har en strålende fremtid.
Sv: Linda Grubben legger opp

He-he. Jeg vet ikke engang hvem hun er...
Gammel 11-02-2007, 12:53   #3
Hjelpeadmin

Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

Skiskytter. Også bare 27 år gammel, det var jo tidlig.
Helene Harefrøken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 13:18   #4
Supermedlem

Tonemamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Oppland
Meldinger: 645
MP Rating: 0% (0)
Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.Tonemamma er fantastisk mot andre.

Har sikkert planer om baby. Hun er jo nygift...
Gammel 11-02-2007, 13:20   #5
Seniormedlem

nadine26 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,528
nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.nadine26 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonemamma
Tenkte på det samme jeg og

nadine26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2007, 13:20   #6
Veteranmedlem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,779
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.

Hun har nok lagt andre planer, som ikke er forenelige med et liv som aktiv i skisporet. Ønsker henne lykke til, jeg.
Gammel 11-02-2007, 13:24   #7
Hjelpeadmin

Sitat:
Opprinnelig postet av Marit K
Hun har nok lagt andre planer, som ikke er forenelige med et liv som aktiv i skisporet. Ønsker henne lykke til, jeg.
Jeg også Men det kom så uventet.. på meg, nemlig veldig viktig for meg

Gammel 11-02-2007, 13:46   #8
Supermedlem

punky sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 596
punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.punky har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonemamma
Min første tanke også!
jan 06: Lillemann
Nå er vi mange; ; så nå er det stopp!

punky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:29.