Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2009, 19:12   #1
Seniormedlem
 
Miamor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,350
MP Rating: 0% (0)
Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.Miamor har en strålende fremtid.
Luksusfellen igår!

Det var meg
__________________
Miamor med de to søteste prinsessene i hele verden, Martine 2000 og Ingrid 2005
Miamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:15   #2
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Sandefjord
Meldinger: 197
MP Rating: 0% (0)
@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.@lfakrøll er fantastisk mot andre.
Sv: Luksusfellen igår!

Jeg så på ! Og utifra den tidligere tråden om kjendiser etc så forsto jeg at det var deg !

Hvordan sitter du igjen etter de var hos deg ? Går ting bedre nå ?
__________________
Johan f. 22.02.06
Maja f. 13.10.07
@lfakrøll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:27   #3
Seniormedlem
 
Cathie sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 2,410
MP Rating: 0% (0)
Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Luksusfellen igår!

Jeg så bare pittelitt, men husker ikke så mye...
Men hvordan følte du de framstilte det? Riktig? Eller føler du at de prøvde å smøre på litt? Har hørt om folk som har fått beskjed om å gjøre både ditt og datt for at det skal se spennende ut på tv.
__________________
September 06
Juli 08
Cathie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:31   #4
Veteranmedlem
 
Strikkis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 4,833
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Luksusfellen igår!

Så kjekt å se deg. Flott at du fikk hjelp da. Føler meg mye igjen i deg.
går det bedre nå??
__________________
Snart skolejenta-sept-2003 OG hjertebarnet-juli-2008

"Hvis jeg var en tannkremtube, skulle ingen få klemme på meg...."

Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:33   #5
VIP-Medlem
 
Tuppesjura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,310
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Luksusfellen igår!

Skjønte også at det måtte være deg. Og det virket jo som at du fikk ordnet opp ganske greit.

Hvordan går det nå??
__________________
Snuppa 04
Lillemann 07
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:35   #6
Veteranmedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,449
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Luksusfellen igår!

ÅÅh jeg fikk det ikke med meg (går det i reprise?)
__________________
Awake and unafraid
Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:37   #7
Gri
Veteranmedlem
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,480
MP Rating: 0% (0)
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Luksusfellen igår!

Såg berre første del eg, så eg såg ikkje korleis det gjekk. Håper du fekk hjelp og at det går betre for deg no.
__________________
Gri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:40   #8
Supermedlem
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,164
MP Rating: 0% (0)
Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.Kreps-77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Luksusfellen igår!

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
ÅÅh jeg fikk det ikke med meg (går det i reprise?)
Du finner episoden på www.tv3.no
__________________
P-96, A-05, M-07
Kreps-77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:41   #9
Veteranmedlem
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Meldinger: 4,708
MP Rating: 0% (0)
trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.trøtt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Luksusfellen igår!

Jeg er også litt nysgjerrig på hvordan det går. Jeg tenker at det sikkert er "lett" den første mnd, men at det kanskje er lett å falle tilbake etterhvert? Nå tenker jeg ikke spesielt på deg, men sånn generelt.
__________________
Trøtt med fire søte små.
trøtt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2009, 19:41   #10
T&M
Veteranmedlem
 
Medlem siden: Apr 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 4,009
MP Rating: 0% (0)
T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.T&M har en strålende fremtid.
Sv: Luksusfellen igår!

Jeg så det på nettet i stad jeg.

Modig du som turte

Går det bra nå?
__________________
M OKTOBER 2002
T SEPTEMBER 2008
T&M er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:17.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com