Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2009, 22:42   #1
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 8,570
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen skreddere/sydamer her?

Går det an å "tone ned" denne kjolen? Hvordan?

Sambo mener den er too much til sitt bruk (les: sydenbryllup med max 5 gjester )

Jeg har tenkt:
-fjerne blomsten
-kutte mesteparten av slepet
-noe mer?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 13-08-2009, 01:09   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 8,570
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen skreddere/sydamer her?

Ingen som har noen forslag?
Gammel 13-08-2009, 07:31   #3
Medlem

Medlem siden: Jan 2009
Meldinger: 326
MP Rating: 0% (0)
aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.aggin har en strålende fremtid.

Den er jo nydelig som den er!!! Eneste jeg ville ha fjernet var blomsteren i såfall
aggin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 08:56   #4
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,573
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes den var veldig pen jeg.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 09:05   #5
Supermedlem

Prøvende sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 533
Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.Prøvende har en strålende fremtid.

Den ville jeg ikke gjort noe med, nei! Nydelig var den

Men jeg ville droppet et stort underskjørt, og hatt hår og smykker ganske enkelt, og pene sandaler isteden for sko....Og ville jeg være forberedet på masse sand i kjolen om bryllupet skal være på stranden
Sommerbarnet 2005
Prøvende er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2009, 10:21   #6
Moderator

Engel sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 4,704
Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjolen er nydelig, og jeg ville ikke gjort noe mer enn å fjernet evt blomsten.

-99 og -01
Engel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 08:45   #7
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 890
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Jeg er utdannet skredder. Jeg må bare si at kjolen var nydelig.
Det du evnt kan gjøre er å feks lage halterneck på den sånn som på disse for å ikke få den så bar oppe.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Og hadde det vært min kjole ville jeg fjernet blomsten.

Sist endret av Celinesmamma; 15-08-2009 kl 08:48.
Celinesmamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 08:51   #8
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,573
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Gubben skulle vel strengt talt ikke sett kjolen så overhør den kommentaren du Kjolen var flott!
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 10:31   #9
Seniormedlem

Tobbes mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Oppegård
Meldinger: 2,718
Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.Tobbes mamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig nydelig kjole! Blir nesten misunnelig for at jeg ikke hadde sett den da jeg gifta meg Tror ikke jeg ville gjort noe med den jeg.
Tobbes mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 20:04   #10
VIP-Medlem

millact sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 7,822
MP Rating: 100% (2)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Virkelig nydelig kjole, men tror kanskje jeg ville fjernet blomsten, ikke gjort noe mer enn det.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:53.