Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-08-2009, 20:07   #11
Wix
Supermedlem

Wix sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 679
MP Rating: 0% (0)
Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.Wix har en strålende fremtid.
Sv: Noen skreddere/sydamer her?

Nei, kjolen er nydelig! Du skal forhåpentligvis gifte deg bare en gang og jeg syns du skal ta den kjolen du har lyst til å ta den gangen. Så får han heller bestemme hva han skal ha på seg selv. Bunner dette i at han ikke har lyst til å ha på seg tilsvarende antrekk? Så får han la være. Det er deres bryllup, det er dere som skal føle dere vel.

Wix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 20:40   #12
Supermedlem

mullemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 948
mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.mullemor har en strålende fremtid.

Synes også at kjolen var for fin til å gjøre noe med! Muligens hadde jeg også fjernet blomsten, og som Prøvende sa; tone litt ned på resten av pynten.
mullemor er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 21:03   #13
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,206
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig kjole Silke!! Dette var den jeg likte best av de du har vist Kaaaanskje fjernet blomsten,men ellers hadde jeg bare latt den være som den er!
Gammel 15-08-2009, 22:39   #14
Supermedlem

Linka1 sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 1,150
Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.Linka1 har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke peiling på søm, men må bare si at jeg synes det der var en utrolig flott kjole!

Men som du selv har foreslått, hadde nok også jeg fjernet blomsten og kuttet bort en hel del av slepet. Men det er bare fordi jeg ikke tror jeg er typen til lange slep (og så er det nok ganske upraktisk på stranden).

Og den halterneckgreia til Celinesmamma, var heller ikke så dum. Men det er jo en smakssak (og jeg er nok litt redd for å vise for mye hud, så jeg likte veldig godt det forslaget).

Men uansett tror jeg nok at en brud i en slik kjole, vil se helt nyyydelig ut .

Sist endret av Linka1; 15-08-2009 kl 22:41.
Linka1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-08-2009, 19:44   #15
Seniormedlem

Lottiz sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,171
Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.Lottiz har en strålende fremtid.

Nyyyydelig kjole

Jeg ville bare tatt bort blomsten og kanskje litt av slepet pga sand.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:37.