Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2005, 10:08   #1
Supermedlem
 
mimmo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,054
MP Rating: 0% (0)
mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.
Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Hvor er det?

Det må være et drømmested
__________________
What you wear changes how you feel
mimmo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 11:57   #2
Æresmedlem
 
Nennemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Her i Grenland er det i hvert fall masse ledige jobber hvis du er fagarbeider av et eller annet slag.
__________________
Nennemor
Storesøster (f. juli-99) Storebror (f.mars-02) Lillebror (f. oktober -04)

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 18:38   #3
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 6,811
MP Rating: 0% (0)
klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Haugesund, Tysvær, Karmøy, Kopervik, Åkrehamn og Skudeneshavn har 90%
barnehagedekning om ikke mer. Jeg vet om 2 barnehager som måtte stenge
pga ingen barn som søkte. Min mor må flytte arbeidsavdeling pga for lite barn
på småbarnsavd. Her er det ingen i barnehagekø som jeg vet om ihvertfall
klaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 20:15   #4
Tidligere bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Her i Oslo virker det som om det er mange ledige jobber for tida! Særlig trengs førskolelærere og bhgassistenter, ettersom jeg kan skjønne...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 21:05   #5
Supermedlem
 
mimmo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,054
MP Rating: 0% (0)
mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.
Sv: Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Sitat:
Opprinnelig postet av Line Mich.
Særlig trengs førskolelærere og bhgassistenter, ettersom jeg kan skjønne...

ikkeno for meg


__________________
What you wear changes how you feel
mimmo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2005, 08:11   #6
Seniormedlem
 
sisle sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 2,806
MP Rating: 0% (0)
sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.sisle har en strålende fremtid.
Sv: Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Sitat:
Opprinnelig postet av Line Mich.
Her i Oslo virker det som om det er mange ledige jobber for tida! Særlig trengs førskolelærere og bhgassistenter, ettersom jeg kan skjønne...
He he - slik er det her også, avisa full av ledige barnehagejobber - barnehagedekningen derimot.... den vil jeg ikke reklamere for.
sisle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 21:17   #7
Supermedlem
 
mimmo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,054
MP Rating: 0% (0)
mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.mimmo har en strålende fremtid.
Sv: Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Sitat:
Opprinnelig postet av Macy
Min mor må flytte arbeidsavdeling pga for lite barn
på småbarnsavd. Her er det ingen i barnehagekø som jeg vet om ihvertfall
Hvor er dette stedet da?

Er det et like lukrativt jobbmarked også?

__________________
What you wear changes how you feel
mimmo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 22:14   #8
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 6,811
MP Rating: 0% (0)
klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som bor et sted det er full barnehagedekning og massssse ledige jobber??

Sitat:
Opprinnelig postet av mimmo
Hvor er dette stedet da?

Er det et like lukrativt jobbmarked også?

Jeg vil ikke si hvor hun jobber, eller hvor jeg bor
Det er nok av jobber her ja. Ikke så mye faste jobber
innen helsevesenet, men innen olje, IT, industri osv
er det jobber.
klaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:53.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com