Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-07-2006, 20:19   #1
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Nytt lekeland i Trondheim

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, så jeg legger den bare her.

Det er åpnet et nytt lekeland i Trondheim.

Se her

http://www.bowling1trondheim.no/

Åpent fra 12 og utover.

Vi skal sjekke det ut en dag været tillater en innedag. Noen som har vært der allerede?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2006, 21:39   #2
Seniormedlem

Pica sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,780
MP Rating: 0% (0)
Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.
Sv: Nytt lekeland i Trondheim

Takk! Skal sjekkes ut ja.

Har de åpnet?
Gammel 06-07-2006, 21:44   #3
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Ja, de har åpnet nå. nesten så jeg håper på skikkelig regnvær så vi kan teste det ut
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2006, 21:46   #4
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,974
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje det er dit jeg skal dra med kusinene mine..
Syns sånt ser såå gøy ut jeg :barnslig:

"Kanskje det burde tilføyes i FNs barnekonvensjon
at barn med jevne mellomrom har krav på å få
være sammen med voksne som ikke later som
om de er overmennesker?"

Jesper Juul
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2006, 10:32   #5
Veteranmedlem

Smurfen sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 3,995
Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.Smurfen har en strålende fremtid.

Kanskje noe vi kan sjekke ut neste gang vi er i Trondheim

Lilleprinsen 03.04.2008 - (36+5) 2990 gr og 49 cm
Fix på SM
Smurfen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2006, 14:41   #6
Medlem

jvvp sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 105
jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.jvvp er fantastisk mot andre.

Vi var der i går med jentene våre og hadde det storarta alle fire.

Det er organisert slik at det er to litt adskilte avdelinger der den ein passer for mindre barn og den andre passer for større. I avdelinga for dei minste er det hoppeslott, (tre-hjul)-sykler i forskjellige (mindre) størrelser, og ei sklie med litt lekeareal rundt.

I avdelinga for dei store er det stor sklie til fire samtidig, eit ballrom med små baller, eit ballrom med svære baller, eit ballrom med skumballer (og luftkanoner som kan skyte desse ballene. Heller ikkje fullt så dramatisk som det høres ut; det var veldig artig), fleire rør-sklier (den eine var seriøst svær; følte meg skikkelig rista når eg endelig kom ut), tre-hjulsykler i mange artige varianter, hoppeslott og to trampoliner. I tillegg er det mange hindre inne i "tunellene" som gjer at det blir litt mindre fart inne i "tunnellene". Vanvittig gøy for heile familien då vi følte eit visst behov for å passe på jentene; det er ganske svært der. Tunnell-systemet er mykje det same som på Zitrus, men mykje større.

Det som trekk ned er maten. Det er ikkje lov å ha med verken mat eller drikke, og maten som er tilgjengelig er akkurat no kun gate-kjøkkenmat. Dette skulle dei endre på, og det skulle bli både vafler og baguetter vart vi fortalt.

Så alt i alt, kjempeplass. Tydelig at dei har lagt ned mykje arbeid i at det skal bli bra.
jvvp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2006, 15:22   #7
Seniormedlem

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,672
Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.Barbarella har en strålende fremtid.

Ja, det må vi sjekke ut.
Hvor mye kostet det å komme inn?
Barbarella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2006, 17:23   #8
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 16
*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.*Melina* er som en uslipt juvél.

Synes prisen var litt stiv.. Iallefall når ungene er så små som mine.
100,- for barn
50,- for voksne

Ubegrenset leketid.

Når barna blir litt større blir det garantert mye morsommere enn det vi hadde det idag.
*Melina* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2006, 18:20   #9
Veteranmedlem

Tryll-Tryll sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,554
MP Rating: 100% (1)
Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.Tryll-Tryll har et ubeskrivelig bra rykte.

Synes det ikke så flott ut jeg.
Holder oss til Zitrus enn så lenge.
Gammel 09-07-2006, 18:50   #10
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,058
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Caroline's mamma
Synes det ikke så flott ut jeg.
Holder oss til Zitrus enn så lenge.
Har du også vært der? Eller dømmer du ut fra bildene på nettstedet?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:05.