Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-02-2004, 21:56   #1
Veteranmedlem

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,722
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.
Selskapskjoler i Bergen

Eg er på leit etter selskapskjolar. Da eg budde i Trondheim var det ein butikk som solgte kjempefine og moderat prisa selskapskjolar (like ved Nova kino). Skulle gjerne shoppa fin-kjole der, men det er da så langt å reise til Trondheim Finnes det butikkar i Bergen der det selges selskapskjolar i moderate prisklassar (1000-2000), og kvar ligg desse?

Takker for info
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-02-2004, 23:04   #2
Supermedlem

OOOPS 4! sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: lille sotra
Meldinger: 1,321
MP Rating: 0% (0)
OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.OOOPS 4! har en strålende fremtid.
heisann...
er lenge siden jeg har handlet selskapskjole, og har ikke helt peil på hvor det er bra og billige selskapskjoler i bergen, men rett utenfor( på sartor senter , lille sotra) er det en butikk som heter Ini style, har mye "dame"klær der, men stort utvalg i flotte selskapskjoler i forskjellige prisnivå...håper du finner den rette kjolen
Gammel 12-02-2004, 09:16   #3
Medlem

Multe sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: østafor sol og vesta
Meldinger: 422
Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.Multe er fantastisk mot andre.
Jaaa - jeg vet om ett sted!

Brudebutikken som ligger på venstre side av vegen opp mot fløybane-stasjonen (den i bunn) har massevis med selskapskjoler til skikkelige priser. Har du god tid får du dem tom sydd på mål ila i underkant av 6 uker - det gjorde jeg med brudekjolen min - perfekt tilpasset og til samme pris som andre tok for å leie samme kjoletype...
Gammel 12-02-2004, 09:55   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Det er en butikk helt i starten på gågaten (når du kommer fra byen) på venstre side. Der har jeg kjøpt et par fantastiske kjoler. Butikken ligger vegg i vegg med beate Uhse, og har høye metalldører. Husker selvsagt ikke hva den heter. Men jeg kan helt klart anbefale den.
Ellers er det jo noen gode designere bortover Kong Oscars GT (opppver mot Kalfaret) som har fine kjoler.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 23:33   #5
Seniormedlem

tussi1979 sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 2,248
tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.tussi1979 har mye å være stolt av.
Det er en som ligger nedenfor teateret, husker ikke navnet på den. Ligger rett over japhan foto.
Gammel 13-10-2009, 11:24   #6
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 1
kaffekopp er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Selskapskjoler i Bergen

Nå vet jeg ikke helt hvor i Bergen det er best å kjøpe selskapskjoler. Fordi jeg kjøper alltid det på nett selv. Enkelt og greit.
kaffekopp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2009, 11:38   #7
Medlem

Babyklar sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 377
Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.Babyklar har mye å være stolt av.
Sv: Selskapskjoler i Bergen

Brudehuset har også, de ligger i veien på vei ned mot Nøstet fra teateret

Oj, var visst en veeeeeeldig gammel tråd dette

Sist endret av Babyklar; 13-10-2009 kl 11:40.
Babyklar er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:24.